Wednesday, May 8, 2013

my mode today....

hmmm...
x tahu nak buat entry apa utk blog aku hari ni..
kepala dah membeku.... mcm ada ais kering dalam ni...
blur seblurnye...

banyak yang aku terasa dalam perasaan ini...
banyak penyoalan yg aku sendiri tiada jawapannya...
dalam mencari jawapan yang aku sendiri tidak tahu....
seringkali tersalah agakkan...
hingga tersalah pilihan...
mungkin aku kena fikirkan mendalam kot sebelum membuat pilihan....

tapi ku harap biarlah kali ini hingga ke akhir hayat ku..
semoga Allah perkenankan segala harapan dan impian ku...
agar dia dan aku bersama di waktu susah dan senang aku...
agar dia menjadi menguat jiwa dan naluriku..
agar dia menjadi teman di kala ku suka dan duka...
penyeri di dunia dan bidadari ku di akhirat nanti...
cahaya di mata ku wangian di hati ku...
agar kau menjadi makmum di belakang ku..

biarlah cinta itu di takdirkan...
biarlah cinta itu menanggung bebanan...
seandainya kaulah takdir ku...
ku redha hati ku menjadi milik mu...
ku redha hidupku bersama mu..
biarlah derita biarlah sengsara...
ku rela hadir mu membawa seribu rahmat untuk ku...
seiklasnya ku menyintai mu... menyayangi mu..
sesetianya ku menanti mu... kehadiran mu..
bagi ku kaulah terindah..
biarlah takdir dan waktu menentukannya...

No comments:

Post a Comment