Sunday, December 19, 2010

Top 10 Lagu Metallica Paling Popular


Master of Puppets

“Master of Puppets” adalah judul lagu dari album Metallica yang menandakan kenaikan band ke tingkatan tertinggi. Lirik mengutuk ketagihan dadah dan dilengkapi oleh Riff yang agresif yang tiba-tiba kembali memukau.

One


“Satu” adalah lagu keempat dari album “… Dan Keadilan untuk Semua”. Metallica kesopanan memenangi Grammy pertama mereka ini karya muzik. Dalam tujuh minit dan setengah, lagu berlangsung dari bersih, tenang dan menawan untuk berat, cepat dan ganas.

Fade to Black


“Fade to Black” adalah lagu keempat dari album kedua band, “Ride para Lightning”. bunuh diri-lagu bertema bermula dengan sebuah riff akustik menawan, menjadi lebih berat kerana kemajuan dan berakhir di solo bertaraf panjang yang terpilih sebagai 24 terbaik yang pernah oleh pembaca majalah Guitar World.

Seek & Destroy

Ini adalah lagu yang kesembilan dari album debut Metallica, “Semua Em Kill ‘”. ”Carilah & Destroy” sering digunakan sebagai lagu penutup dalam konsert Metallica. Ini kicks off dengan riff pembunuh dan bergeser ke arah gir tengah, mengacungkan solo wajah-leleh.

The Unforgiven

“The Unforgiven” sebuah ballad yang serba lambat dari album kelima band, “Metallica” dan adalah yang pertama dalam siri lagu sangat popular dengan nama yang sama dan tema. Asli bersama-sama dengan dua sekuel adalah contoh sempurna dari kepelbagaian dalam lagu Metallica.

For Whom the Bell Tolls

“For Whom the Bell Tolls ” adalah lagu ketiga dari “Ride para Lightning”. lyrics lagu didasarkan pada salah satu buku Earnest Hemingway terbesar dengan nama yang sama.

Enter Sandman

“Enter Sandman” adalah lagu pertama dari “The Black Album”.Intro lagu adalah amalgam catchy dari riff akustik dan berat disertai dengan beat drum yang mendalam. Lead vokalis dan gitaris ritme, James Hetfield menggambarkan trek sebagai memiliki “dinding gitar”.

Nothing Else Matters


“Nothing Else Matters” adalah yang paling ringan dari semua lagu Metallica. Ini adalah lagu kelapan dari “The Black Album” dan mungkin hanya mencintai lagu oleh band. riff Lagu bersih dan menawan bermain bersama pada kelajuan yang lambat dan terus-menerus, terganggu oleh solo, emosional pendek menjelang akhir.

The Day that Never Comes

Ini mungkin tunggal yang paling popular dari album kesembilan band, “Death Magnetic”. Struktur lagu ini mengingatkan kita pada “Satu”. lagu ini memperkenalkan diri dengan riff lambat dan bersih, secara berperingkat bangunan di momentum, menutup dengan instrumental panjang yang mengebom telinga dengan terjun dari riff liar dan solo.

Welcome Home (Sanitarium)

“Sanitarium” adalah lagu keempat dalam album ketiga Metallica, “Master of Puppets”. Lagu ini juga mempunyai serupa membina hingga “Satu”, “Hari Yang Tak Pernah Datang” dan sejenisnya, dan mempunyai lirik yang sugestif dari satu terjebak dalam sebuah suaka untuk gila.

http://listphobia.com/2010/09/15/10-top-metallica-songs/

No comments:

Post a Comment