Monday, December 6, 2010

Kekuatan Tentera Iran Adalah Kekuatan Agama

Presiden Iran Mahmoud Ahmadinejad menyatakan bahawa kekuatan tentera Iran adalah merupakan kekuatan agama.

"Tentera Iran begitu hebat hari ini bahawa musuh tidak dapat berfikiran keji untuk menyerang wilayah Iran," katanya pada amaran 31 Hari Tentera Darat Iran. " Republik Islam Iran merupakan pasukan yang besar dan memiliki peranan yang unik dalam keselamatan yang berterusan dan seimbang di kawasan itu. Kekuatan tentera Iran adalah kekuatan agama. Tentu sahaja, bangsa Iran adalah teman dan saudara bangsa serantau dan bebas serta ingin keamanan, kemajuan dan keselamatan bagi semua negara. Tidak perlulah kepada kehadiran pasukan asing di wilayah tersebut untuk menjaga keselamatan bahkan mereka harus menjaga keselamatan negara mereka sendiri sepatutnya.

Sekitar ulang tahun hari ketenteraan Iran yang ke 31..


Elements of the elite Army 23rd Commando Division

Foreground: Iran Army non-commissioned officers (NCOs)

Right: Army marksman with G3-A3 (G3A6),
telescopic sight and night vision goggles

Young Army soldiers with RPG7 (RPG-7) rocket-propelled

Asymmetric Special Force (team white)

Asymmetric Special Force (team black)

Peluru Pandu Jarak Jauh Sijjil II merupakan igauan ngeri Israel dan Amerika












p/s : Tatkala negara teluk ini dikenakan pelbagai sekatan oleh kuasa besar dunia dan boneka2 mereka, ianya langsung tidak menggugat kestabilan negara ini kerana mereka telah berdekad lamanya hidup bangun dengan sendiri. Biarpun tempoh kemerdekaan mereka dari cengkaman kuasa Barat tidak sampai setengah abad, namun keizzahan mereka dengan Islam teserlah. Allahuakbar!!! Bandingkan dengan negara-negara 'Islam' yang lain yang menjadi boneka AS... Kita pula bagaimana? Malaysia oh Malaysia.. Mengapa masih berselindung dan bersekongkong dengan Israel.

Sehingga kehari ini "Malaysia menjadi penyumbang besar kepada ekonomi Israel. Umpamanya di Nilai, Negeri Sembilan, sebidang tanah yang dimiliki Tabung Haji yang telah diberikan kepada syarikat minuman, Coca Cola yang kita ketahui secara langsung penyumbang kepda negara Zionis itu untuk membeli senjata"..

Jangan biarkan mereka ini menindas umat islam lagi. Buktikan dari sekarang dan PRU ke-13 ini. Allah Akbar!!!

No comments:

Post a Comment