Sunday, December 19, 2010

10 Pantai Mewah Paling Cantik

Cocoa Island, Maldives


Jika nama itu sendiri tidak menyalakan imajinasi anda, hanya berfikir panjang berjalan dengan pasir putih halus di bawah kaki anda, laguna yang indah, resort lima bintang seperti yang anda lihat dalam risalah yang mewah, makanan tempatan eksotis … Ada 33villa di resort megah ini.

Palm island, Saint Vincent


Setelah anda sampai di sana, anda tidak akan fikir ingin meninggalkan syurga tropika ini. Hal ini cukup kecil tetapi jangan biarkan saiz memperbodohkan anda. Ada 40 bilik tetamu yang tidak boleh dipertahankan lebih baik.

Necker Island, British Virgin Island


Itu semua hutan tropika dan pantai pasir yang indah sampai pemilik bertambah mewah. Jika anda mempunyai tambahan untuk tombak, untuk $ 47,000 pada hari ini anda boleh mempunyai masa hidup anda di dalam Syurga ini.

Musha Cay, Exuma cays


Ia terjadi dari 4 pulau peribadi, tenggara Nassau di Bahamas.Yang satu ini adalah untuk penyelam – pemandangan bawah laut yang anda lihat di sini, tidak akan dapat melupakan mereka bahkan jika anda mencuba.

Barbados, Caribbean



Paradise disebut Barbados ditemui oleh pelancong tahun lalu tetapi masih belum kehilangan sedikit Charme atau eksklusif. Ton selebriti masih mengunjunginya setiap Januari. Pulau itu sendiri adalah datar yang bererti hotel mewah Restoran besar yang banyak sekali sepanjang pantai yang indah, pasir putih.

Cousine Island, Seychelles


Sebagai salah satu daripada 115 pulau-pulau di Seychelles, pulau hati adalah bahagian suaka alam dan sebuah resort mewah bahagian. Anda boleh sampai di sana dengan helikopter saja.

Mustique, West Indies


Terletak di selatan Caribbean, pulau peribadi menawarkan anda Syurga tropika yang sebenar. Mereka hanya membenarkan orang yang dipilih (kebanyakan royalti dan selebriti) untuk datang dan menikmati di sini.

Bermuda, North Atlantic Ocean


Jangan biarkan segitiga Bermuda misteri membuat anda lari dari Syurga ini – setelah anda mencapai pantai, anda akan belayar ke sana! Tempat terbaik untuk tinggal adalah di FairmontSouthampton. Anda boleh menghabiskan hari anda di kelab pantai peribadi hotel atau hanya mengambil keuntungan dari perjalanan pelbagai bidang yang ditawarkan!

Mnemba Island, Indian Ocean


Walaupun hanya beberapa minit dari pantai, itu adalah dunia sendiri! Sewa salah satu daripada 10 lodge eksklusif dan menikmati sunset indah sambil berbaring di pasir putih yang luar biasa. Go scuba-diving dan berenang dengan kura-kura raksasa dan ikan tropika sedangkan terumbu karang di sekitar pulau melindungi anda.

Turtle Island, Fiji


Setelah anda sampai di sana, anda akan melihat bahawa Fiji adalah tidak seperti yang terlihat pada brosur. Hal ini jauh morebeautiful! Pulau Turtle sendiri mempunyai lebih dari setengah juta pohon yang ditanam oleh pemiliknya, pantai peribadi banyak, mewah (dan Eco friendly!) Villa … Dapatkan di pesawat itu dan bersiap-siap untuk pengalaman seumur hidup!

No comments:

Post a Comment