Monday, March 18, 2013

Pembongkaran Konspirasi Sejarah [Bahagian 4]

Setelah seluruh dunia dikuasai mereka, Perang Dunia 1 & 2 dirancang. Watak PBB dicipta kononya menjadi penyelamat. Kemudian Perang Dingin pula dirancang, dan watak amerika pula diperkenalkan sebagai penyelamat. Nazi, Soviet dan lain-lain dicipta oleh para tentera Dajjal untuk mereka pamerrkan Amerika sebagai penyelamat dunia.
Nota Sampingan:Soviet merupakan sebuah negara sosialis yang wujud pada 19221991. Dari 1945 hinggalah perpecahannya, ia merupakan salah satu kuasa besar dunia selain Amerika Syarikat.
Mereka juga ingin memanipulasikan sejarah kononya merekalah pembawa keamanan kepada dunia selepas menamatkan Perang Dunia mengalahkan ‘ Nazi & Soviet’ ciptaan mereka sendiri. Ramai pengkaji konspirasi “anti-christ” telah membuktikan bahawa Perang Dunia dan Perang Dingin hanyalah lakonan semata-mata. Pemimpin pakatan bersekutu, pemimpin aliran Fasis dan pemimpin aliran Soviet tidak pernah bergaduh. Hanya tentera-tentera mereka dijadikan korban untuk menjayakan konspirasi agung Al-Masih Dajjal.
Apabila raksasa Soviet sudah dipadam, raksasa baru haris dicipta. Oleh itu, peristiwa 11 September telah dirancang. Banyak penyiasatan persendirian juga telah menunjukkan bahawa peristiwa 11 September adalah kerja Amerika sendir. Osama bin Laden pula tidak pernah wujud. Dia sebenarnya adalah seorang ejen CIA yang bernama Tim Osman. Al-Qaeda juga tidak pernah wujud. Seorang wartawan British telah mendedahkan bahawa rakyat Afghanistan sebelum itu tidak pernah mendengar nama Osama dan juga Al-Qaeda. Kedua-dua nama tersebut adalah dongen Amerika. Turut menjayakan dongeng tersebut ialah alat media Al-Jazeera. Al-Jazeera telah disahkan mempunyai hubungan sulit dengan kerajaan Amerika demi menjayakan propaganda perang anti-pengganas.
Yang Wujud hanyalah Taliban sahaja. Al-Jazeeralah punca kita semua mempercayai bahawa Al-Qaeda dan Osama itu betul-betul wujud.
Konspirasi Dajjal hampir ke kemuncaknya. Mereka hanya menunggu keruntuhan Al-Aqsa untuk mendirikan Haikal Sulaiman yang tidak pernah wujud itu untuk menyambut kedatangan semula Dajjal. Selepas serang 11 September, Amerika telah membina pangkalan tenteranya di 10 buah Negara sekitar Israel untuk menjaga bakal pusat pemerintahan Dajjal kelak. Setelah Afghanistan hancur, watak Saddam, Iran dan Hizbullah pula dinaikkan sehingga sekarang.
Siapa tidak tahu bahawa Saddam Hussein adalah ahli 33rd degree Freemason? Iran pula kononya menjadi penentang Amerika sedangkan Iran sendiri mempunai hubungan sulit dengan Amerika ketika Amerika menyerang Afghanistan dan Iraq. Israel pula berpura-pura berperang dengan Hizbullah pada tahun 2008 kemudia berpura-pura kalah. Hakikatnya, yang menjadi korban dalam peperangan tersebut hanyalah rakyat Sunni Lebanon dan Pelarian Palestin.

“ Jika tidak kerana orang-orang Iran, KABUL dan BAGHDAD tidak akan jatuh (ke tangan Amerika) dengan mudah! “ Bekas Presiden Iran.
“Selepas serangan 9/11 Amerika telah menyertai satu pasukan pakatan untuk menggulingkan Talihban. Pakatan itu termasuk India, Russia, Iran dan Pakatan Utara. Dengann bantuan Amerika, pakatan itu telah Berjaya menggulingkan Taliban. Itulah sebenarnya yang berlaku” James Dobbins.
“Tentera Iran telah memerangi TALIBAn dan bekerjasama menjatuhkannya, jika tidak kerana bantuan tentera Iran dalam peperangan TALIBAN, Amerika telah tenggelam di Bumi AFGHANISTAN. Seharusnya Amerika mengetahui jika tidak kerana tentera Iran Amerika tidak mampu menjatuhkan TALIBAN! “ Akbar Hasbemi Rafsanjani.
Gaya tabik tentera Irann dan Hizbullah yang menyerupai gaya tabik Nazi. Gaya ini merupakan yang diamalkan oleh para penyembah syaitan.


Allah berfirman dalam surah Al-Maidah ayat 51:
“ Jangan kamu ambil Yahudi dan Kristian sebagai teman rapat dan sekutu”. Persoalannya, adakah Allah bercakap mengenai semua Yahudi dan semua Kristian? Atau Allah bercakap mengenai sebahagian Yahudi dan sebahagian Kristian?
Ayat Al-Quran sebenarnya telah menjawab persoalan ini. Terdapat banyak ayat Al-Quran yang membenarkan umat Islam mewujudkan hubungan persaudaraan dengan Yahudi dan Kristian. Malah lelaki Islam boleh berkahwin dengan perempuan Kristian. Dan secara jelasnya, ayat Al-Quran yang dibacakan tadi bercakap mengenai SEGELINTIR Yahudi dan Kristian dan bukan SEMUA Yahudi dan Kristian.
Jika begitu, golongan Yahudi dan Kristian yang manakan yang dimaksudkan yang mana umat Islam dilarang daripada meneruskan hubungan persahabatan dan untuk menjadi sekutu mereka. Jawapannya terdapat dalam sambungan ayat Al-Quran tadi. “Jangan jadikan orang Yahudi dan Kristian sebagai rakan atau sekutu, yang mana mereka itu adalah rakan dan sekutu sesame mereka”.  Sebenarnya Yahudi dan Kristian memang tidak pernah berkawan sesame mereka sejak dahulu kala. Tidak pernah dalam sejarah. Malah orang Kristian tuduh orang Yahudi melakuukan jenayah yang PALING besar, yakni membunuh Tuhan mereka ( Yesus). Itu adalah jenayah terbesar Membunuh Tuhan. Mereka (orang Yahudi) menyalib Tuhan ( orang Kristian).
Maka kesannya, telah selalu timbul kemarahan, kebencian dan permusuhan di antara orang Kristian dan Yahudi. Jadi ayat Al-Quran ini telah membongkarkan sesuatu pada 1400 tahun dahulu di padang pasir Arab. Ayat Al-Quran ini telah meramalkan bahawa akan datang suatu hari nanti dalam sejarah yang akan menyaksikan sesuatu yang aneh, membungungkan, pelik, misteri dan mejadi tanda tanya di atas tuduhan di antara orang Kristian dan Yahudi dan di atas kewujudan jalinan persahabatan dan pakata Kristian- Yahudi akan wujud.
1400 tahun dahulu Allah berfirman bahawa ini akan berlaku dan apabila ia berlaku, kamu perlu berhati-hati kerana jika kamu membenarkan diri kamu untuk terus menjalinkan hubungan persahabatan dengan mereka, KEISLAMAN anda akan hilang.

Sudah wujudkah perikatan ini? Ya. Sebuah perikatan yang misteri antara Yahudi-Kristian telah muncul di Eropah. Semasa kita sedang belajar ekonomi dan politik di unversiti satu pakatan yang misteri antara Yahudi dan Kristian telah muncul. Pakatan Yahudi-Kristian itu yang dihantar ke dunia TAMADUN BARAT MODEN.
Sekarang anda telah faham bahawa Yahudi dan Kristian tidak pernah bergabung dalam sejarah. Tetapi apa yang berlaku hari ini adalah begitu pelik sekali. Dan anda tahu kenapa? Kerana hakikatnya mereka bukanlah Yahudi dan mereka juga bukan Kristian. Mereka adalah penyembah syaitan. Pengamal sihir-sihir kuno yang dijumpai dari peninggalan Bani Israel.

Bagi Umat Islam, tiang yg dipanggil “obelisk” ini melambangkan tempat syaitan berkumpul. Oleh itu tiang seperti ini disuruh dilontar dengan batu, simbolik penentangan terhadap syaitan. Tetapi bagi kerajaan yang diperintah oleh pengamal-pengamal sihir, tiang seperti ini perlu dibina dan dimuliakan kerana ia mempunyai kaitan dengan amalan sihir mereka, seperti yang pernah dibina oleh kerajaan mesir purba.
“orang-orang yang beriman berperang di jalan Allah, dan orang-orang kafir berperang di jalan Taghut. Maka oleh itu, perangilah kawan-kawan syaitan itu kerana tipu dapa (Konspiraso) syaitan itu adalah lemah”. An-Nisa’ Ayat: 76.

No comments:

Post a Comment