Monday, March 18, 2013

Pembongkaran Konspirasi Sejarah [Bahagian 3]

Siri Perang Salib pada 1099 adalah permulaan kepada dunia yang dikatakan “moden” ini. Ketika itu, Jurusalem telah jatuh ke tangan tentera Salib. Pada 1118, sebuah kumpulan tentera yang bernama Knight Templar telah dibentuk. Knight Templar ini telah mengawal keadaan di Jurusalem dan juga telah mencipta satu sistem ekonomi sendiri. Tetapi sesuatu yang unik telah berlaku kepada kumpulan Knight Tempolar yang tidak pernah kita dengar. Kumpulan tersebut telah menemui “harta” yang tidak ternilai di bawah Masjid Al-Aqsa ketika berada di Jurusalem.
Nota Sampingan: Baru-baru ini kecoh mendengar khabar berita tentang tentera Zionis menggali di bawah Masjid Al-Aqsa. Mungkinkah mereka cuba lagi mencari harta ini? Kita tidak dapat tahu dengan jelas kerana KEBENARAN sentiasa di sembunyikan daripada kita.
Harta yang dimaksudkan sebenarnya merupakan buku-buku sihir purba milik Bani Israil yang dirampas oleh Nabi Sulaiman. Nabi Sulaiman merampas semua buku-buku sihir dan telah menyimpannya di dalam sebuah bilik rahsia di bawah Al-Aqsa. Knight Templar telah menemui bilik tersebut dan mempelajari symbol-simbol dan sihir-sihir Bani Israil.
Sihir-sihir tersebut sangat hebat, lantas mereka meninggalkan agam Kristian dan mengamalkan upacara penyembaha Iblis. Mereka dapat berhubung dengan Al-Massih Ad-Dajjal yang sedang dikurung sebelum kelahiran Nabi Muhammad lagi. Dajjal menjanjikan mereka kekuasaan, kekayaan dan segala macam kenikmatan yang tiada tandingan. Sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerja untuk Dajjal dalam melaksanakan semua konspirasi agungnya. Termasuklah membina Haikal Sulaiman, sebagai istana tempat Dajjal akan memerintah dunia apabila dilepaskan nanti.
Dan mereka mengikut apa yang telah dibacakan oleh syaitan-syaitan di zaman kerajaan Nabi Sulaiman. Dan bukanlah Nabi Sulaiman itu kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir. Mereka mengajarkan sihir kepada manusia dan apa yang diturunkan kepada 2 Malaikat Harut dan Marut di negeri Babil”.(Al-Baqarah :102).
Tetapi Jurusalem Berjaya dirampas semula oleh tentera Islam. Knight Templar terpaksa lari balik ke Eropah. Lantas mereka membina semula kekuatan di Eropah. Menyedari hal ini, raja-raja Eropah telah mengharamkan Knight Templar. Amalan sihir mereka terbongkar. Hampir semua ahli ditangkap,dibunuh dan dibakar hidup-hidup.
Nota Sampingan: Tetapi kita diajar di dalam sejarah kononnya mereka yang ditangkap itu adalah para saintis yang tidak sehaluan dengan pihak gereja di zaman kegelapan di Eropah.
Namun sebahagian kecil daripada mereka terselamat. Pergerakan mereka disusun semula dan ditukar nama menjadi “Freemason”. Seterusnya, Freemason menjalankan konspirasi menjatuhkan semua raja-raja Eropah dan pihak-pihak gereja melalui revolusi. Demi menutup semua konspirasi jahat mereka, mereka perkenalkan istilah “renaissance” dalam sejarah. Maka dengan itu, segala perancangan jahat mereka dilihat “mulia” dalam lipatan sejarah.
Maka tertipulah seluruh bangsa Eropah, sedang mereka diperintah oleh para penyembah syaitan. Setelah mereka menguasai Eropah, mereka memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia. Bermulalah era penjajahan. Akhirnya mereka Berjaya menguasai Jurusalem semula. Haikal Sulaiman mesti didirikan untuk ketua mereka, iaitu Dajjal. Langkah pertama orang-orang yahudi mesti ditindas supaya mereka dalam keadaan terdesak. Lalu Holocaust dirancang.
Nota Sampingan: Holocaust merujuk kepada pembunuhan beramai-ramai secara sistematik yang dilakukan oleh tentera Nazi kepada beberapa kumpulan etnik, agama, nasional, dan sekular sewaktu Perang Dunia II. Ia bermula pada tahun 1941 dan diteruskan sehingga 1945. Kumpulan Yahudi merupakan sasaran utama Holokus dan pembunuhan ini dianggap oleh puak Nazi sebagai “penyelesaian terakhir kepada permasalahan kaum Yahudi”. Dianggarkan enam juta orang Yahudi terkorban didalam pembunuhan beramai-ramai ini.
Setelah Yahudi dalam keadaan terdesak, mereka perkenalkan Zionis kepada Yahudi kononnya untuk menyelamatkan Yahudi. Orang Yahudi dihasut untuk membina sebuah Negara di Palestin bagi mengelakkan mereka daripada ditindas. Mereka juga dihasut supaya membina Haikal Sulaiman, Walhal, di dalam kitab Talmud sendiri terdapat larangan kepada Bangsa Yahudi daripada membina sebuah Negara sendiri.
Nota Sampingan: Kitab Talmud  adalah catatan tentang diskusi para rabi yang berkaitan dengan hukum Yahudi, etika, kebiasaan dan sejarah. Talmud mempunyai dua komponen: Mishnah, yang merupakan kumpulan Hukum Lisan Yudaisme pertama yang ditulis; dan Gemara, diskusi mengenai Mishnah dan tulisan-tulisan yang terkait dengan Tannaim yang sering membahas topik-topik lain dan secara luas menguraikan Tanakh.
Orang Yahudi telah dijadikan kambing hitam bagi menubuhkan Haikal Sulaiman untuk menyambut kedatangan semula Al-Masih Ad-Dajjal. Pertubuhan Zionis telah dicipta oleh para penyembah syaitan untuk menipu seluruh Kaum Yahudi yang ditindas oleh mereka sendiri. Kerana Itulah sebahagian Rabbi Yahudi yang menyedari agenda jahat tentera dajjal ini berusaha menyedarkan dunia bahawa orang-orang Yahudi ini telah ditipu oleh Zionis.

No comments:

Post a Comment