Monday, March 18, 2013

Pembongkaran Konspirasi Sejarah [Bahagian 1]

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca,
Sekarang tiba masanya untuk kita mengkaji semula sejarah ketamadunan manusia.
Ketika awal persekolah menengah iaitu tingkatan 1, kita diajar tentang sejarah ketamadunan manusia bermula dari Zaman Batu, Zaman Gangsa, Zaman Logam dan zaman yang kita diami sekarang ini iaitu zaman moden. Kita sering menyangka sejarah ketamadunan manusia bermula dari zaman batu.
Kononnya manusia zaman dahulu tidak tahu apa-apa. Mala htidak tahu bercakap dan tidak bahasa. Tetapi perkembangan sedikit demi sedikit mencapai kemajuan dan seterusnya memasuki dunia moden iaitu zaman yang kita berdiri pada hari ini. Itulah yang dipercayai oleh majoriti masyarakat kita pada hari ini. Apabila disebut zaman purba, mereka akan menyangka orang tinggal di dalam gua.
Tetapi tahukah anda bahawa kaabah dan Masjid Al-Aqsa sebenarnya dibina sejak Nabi Adam A.S. sebagaimana yang telah disebut di dalam Hadis Rasulullah S.A.W. Dan ini menunjukkan bahawa manusia pertama sudah pandai membina dan adakah mereka tinggal di dalam gua seperti binatang? Malah Nabid Adam sudah pandai berkata-kata berpakaian dan bertindak seperti manusia yang waras sama seperti manusia yang wujud pada hari ini.












Adakah Nabi Adam dan Hawa di turunkan dalam keadaan sehina ini oleh Allah tanpa sebarang ilmu pengetahuan?













Ini adalah contoh binaan orang-orang yang kita gelar kononnya sebagai orang yang tidak bertamadun(orang gua).










Sebuah artifak yang unik telah ditemui dalam tamadun Babylon, dan setelah dikaji, ianya merupakan sebuah bateri. Ini membuktikan bahawa sejak ketamadunan Mesopotamia manusia sudah pandai menggunakan elektrik sejak beribu-ribu tahun dahulu. Penemuan ini sekali gus menafikan bahawa Michael Faraday merupakan manusia pertama yang menemui elektrik dan Count Alessandro Volta tidak layak diiktiraf sebagai manusia pertama mencipta bateri.

Dan ini lukisan apa??







Oleh sebab itu kesimpulannya mudah sahaja,
Zaman Batu tidak pernah wujud !!
Zaman Gangsa tidak pernah wujud!!
Zaman Logam tidak pernah wujud!!
Paleolitik hanya satu istilah khalayan!!
Mesolitik hanya satu istilah dongeng!!
Orang Gua Satu PEMBOHONGAN!!!
Tahukah anda siapa di sebalik penipuan ini??
Dia ialah dan para pendokong teori evolusi manusia(dari monyet menjadi manusia)
teori evolusi hanyalah satu pembohongan.

No comments:

Post a Comment