Monday, August 15, 2011

Pelancongan Bogel Paling Sensasi 2011 Di Dunia.

Kapal pelancongan

7 TUJUAN pelancongan, mereka berehat dengan tanpa seurat benang pun. Ke puncak gunung atau taman rekreasi.. konon itu untuk orang biasa. Untuk orang 'luar biasa', orang pelek atau orang gila? Berikut adalah daftar tujuan pelancongan paling unik di 2011 yang baru saja diumumkan Hotelscombined. Masuk ke situ bogel semua..

1. World Naked Bike Ride

Festival berbasikal telanjang ini merupakan acara tahunan yang diselenggarakan tiap 12 Mac. Festival ini dilakukan di setiap kota di berbagai negara. Orang yang mengikuti festival ini berbasikal dalam keadaan bogel.

2. Mandi musim panas, Ooedo-Onsen-Monogatari, Tokyo, Jepun

Dalam acara pemandian musim panas di Ooedo-Onsen-Monogatari, Tokyo, Jepun, pelancong dari berbagai negara berendam bertelanjang bulat di Onsen. Air panas asli, alami kaya mineral, yang merupakan sebahagian dari tradisi Jepun.

3. Festival seni menghias tubuh di Portschach am Worthersee, Austria

Fetival menghias tubuh di Portschach am Worthersee, Austria, dilakukan setiap tahun. World Body Painting Festival adalah festival seni lukis tubuh terbesar yang diselenggarakan dari 27 Jun hingga 3 Julai setiap tahun.

4. Kota telanjang di Perancis

Kota Cap d'Agde di Perancis juga disebut kota telanjang. Di kota ini pengunjung bebas untuk tidak mengenakan sehelai benang pun masa jalan-jalan. Mengenakan pakaian bersifat opsional atau tidak profesional di kota ini. Kota ini juga dinobatkan sebagai ibukota dunia naturalisme.

5. Taman telanjang di Munich, Jerman

Englischer Garten, di Munich, Jerman merupakan taman di mana pengunjungnya bebas berjemur dalam keadaan bogel. Taman ini merupakan taman kota terbesar di Eropah dengan luas hampir empat kilometer persegi. Berjemur telanjang telah diizinkan di taman ini sejak tahun 1960-an.

6. Pantai telanjang

Pantai Haulover merupakan pantai di Miami, Florida, di mana orang bebas berbogel dan bergembira. Pantai ini mendapat izin khas dari pemerintah Amerika Syarikat di mana mengenakan pakaian dinyatakan bersifat opsional.

7. Kapal pelancong telanjang

Sebuah kapal pelancong di Split, Kroasia, milik perusahaan kapal Waterways menawarkan perjalanan sensasi, iaitu perjalanan lapan hari di kapal pesiar itu. Pelancong iboleh berkeliaran dan berseliweran telanjang dalam perjalanan ke pantai Dalmatian di Kroasia.

Begitulah, di saat-saat orang memperjuangkan hak asasi manusia, mereka mengambil hak dan budaya binatang menghiasi kehidupannya. Manusia jika tiada panduan agama, menjadi seperti binatang, bahkan lebih buruk lagi.. Na, auzubillahi minzalik! (IH)

No comments:

Post a Comment