Sunday, August 14, 2011

KOTA ISFAHAN ISTANA AL MASIKHUD DAJJAL


Ini adalah merupakan pandangan penulis semata mata berdasarkan perkhabaran dari alam ghaib yang masih boleh dipertikai kesahihannya. Adapun jika menurut pandangan dari para ulama sufiyyin maka di sana terdapat beberapa keserasian yang boleh dipertimbangkan. Berdasarkan beberapa buah hadis nabi saw ada menyebutkan istilah golongan as-Sufyani yang berkuasa serta mengaku sebagai golongan ahlul bait yang sebenar(walaupun begitu hadis hadis itu masih dalam kesamaran atas sebab sebab yang diketahui oleh baginda saw). Siapakah as-Sufyani yang sebenarnya dari pandangan kami yang sengaja membuat kejutan kali ini.


RENTETAN PERISTIWA LAKONAN DRAMA BERSIRI YAHUDI SYIAH DAN YAHUDI ISRAEL.

Baitul Maqdis sebagai rumah yang disucikan oleh Allah swt atau yang disebut sebagai ‘ardhul muqaddasah’ yakni bumi yang dilabelkan sebagai bumi suci seperti Makkah al Mukarramah yang dikeramatkan dan Madinah al Munawwarah bumi yang diterangi nur cahaya kerohanian dan keimanan terhadap kekuasaan Allah SWT merupakan diantara bumi yang bertuah mendapat naungan arasy yang dicemari oleh najis najis mughallazah dari tangan yahudi dan nasrani. Hasil percaturan licik manusia ghaib bertangankan ghaib Al-Masikhud Dajjal Laknatullah Alaihi.

Kami mohon maaf kepada saudara saudara yang membaca makalah ini di atas kekasaran penulis menambah pingat anugerah kebesaran nuraka jahannam kepada Al Masikhud Dajjal. Semua orang tahu Al Masikh Ad Dajjal yang disebut sebut oleh para nabi dan rasul termasuk para ilmuan islam, kristian dan yahudi di seluruh dunia. Tetapi ia bagai barang yang tidak pasti kewujudan dan keberadaannya di mana. Semua orang tercari cari adakah manusia dajjal ini sudah muncul atau belum muncul. Jika menurut pengalaman dialog langsung dari salah seorang bekas penganut majusi dan beberapa agama lain selepas itu, maka benarlah bahawa Al Masikhud Dajjal telah pun wujud semenjak dari zaman Rasulullah SAW. Bahkan sebelumnya lagi Dajjal telah lahir ke dunia. Siapakah bekas penganut bermacam macam agama itu, beliau ialah sahabat Rasulullah SAW yang akhirnya memeluk islam setelah menemui tanda kerasulan Nabi SAW melalui cop mohor kulit tubuh Rasulullah saw dilambung kanannya. Itulah cop mohor kerasulan jika dinisbahkan kepada kita umat kebanyakan ini sebagai ‘tanda lahir’ yang mereka perolehi dari taurat dan injil asli mereka. Beliau adalah Tamim Dari r.a anak kepada seorang pendeta rabbi yahudi.


PERANCANGAN YAHUDI SANGAT BERKESAN SEHINGGA KITA TERSALAH SANGKA DAN TERSALAH BELA.
Hari ini dalam sedar tidak sedar kita umat islam dibayangi oleh bayangan kebaikan yang sangat jahat. Manusia syaitan iblis yang bertopengkan kebaikan yang kelihatan sangat menyeluruh dari segi perbuatan , amalan sehariannya, perkataannya, pakaiannya dan juga cara hidup yang sangat rapi menutupi rencana kejahatan yang dirancang di sebalik kebaikan kebaikan ini. Pada hari ini manusia ramai terkeliru dengan propaganda dan sandiwara yahudi yang amat bijak berdrama. Penonton sentiasa menjiwai lakonan mereka dalam keadaan sedar mereka sebenarnya di kaburi mata hati. Awasi kata kata ini, mungkin ada propaganda dari kami atas kebaikan mereka yang amat menyerlah saat ini di serata dunia islam.

Propaganda yahudi yang terlalu banyak dan hampir tidak dapat dikekang peranan mereka melalui media massa sekarang ini yang paling tersembunyi ialah pakatan mereka dengan negara Parsi terutama bumi Isfahan ‘murka Allah ke atasnya’. Kenapa kota Isfahan tidak disebut sebagai negara pengeluar barakah dan rahmah dari tujuh petala bumi dan dari tujuh petala langitnya. Malah disebut sebagai negara islam yang harus diperhatikan tingkahnya. Dengan arti sebagai sebuah negara islam kononya, yang harus diwaspadai. Salah sebuah kota yang telah diberikan peringatan oleh Rasulullah saw seribu empat ratus tiga puluh satu tahun yang lalu. Mengapa baginda dengan sewenang wenangnya menyebut kota Isfahan sebagai kota tempat keluarnya RAJA IBLIS bangsa manusia nyata dengan tanpa usul periksa dan siasatan yang menyeluruh. Sepatutnya Baginda SAW berhati hati ketika menyebut perkara yang amat sensitif ini. Mengapa tergamak Baginda SAW mengulas dan memberikan gambaran buruk di atas perkara yang belum terjadi di sana. Kami sangka belum wujud pun kota Isfahan dengan kecanggihan dan kemajuan teknologi seperti hari ini. Mungkin nama Isfahan itu pun belum dikenal ramai. Apa sebenarnya yang telah berlaku di sana. Ada apa di sebalik sabda Baginda SAW yang memberi ingatan sebegitu rupa sehingga benar benar jika dihayati telah menjatuhkan maruah umat islam kononnya di atas muka bumi yang dipanggil kota Isfahan bandar ilmu beragama islam syiah berteknologi emparan uranium yang mampu menghasilkan tenaga nuklear hebat itu. Mengapa Rasulullah SAW tidak mengkhabarkan bahawa Al Masikhud Dajjal akan keluar bumi Israel bumi rampasannya itu, bukankah itu lebih sesuai dan layak baginya.


SABDA DARI RASULULLAH SAW TIDAK AKAN PERNAH TERSALAH ATAU TERKHILAF.

Sesungguhnya setiap kata sabda Baginda rasul Muhammad SAW tidak akan tersalah atau terkhilaf walau seinci jua kerana setiap patah sabdanya terpimpin dengan wahyu ilahi yang sentiasa dijaga oleh Jibril alaihi salam. Jadi, tiada keraguan padanya samada sebelum atau selepas sabdanya pasti ada kebenaran yang tersembunyi. Tetapi mengapa pula baginda saw tidak mahu berterus terang melalui hadis yang menceritakan kaitan rapat Iran dengan kemunculan dajjal akhir zaman. Biarlah itu menjadi teka teki sehingga tiba saatnya tidak lama lagi.

Pada hari ini propaganda yahudi terutamanya, amat menitikberatkan negara Iran sebagai negara paksi kejahatan mendahului sabda Nabi SAW itu sendiri. Mereka membawa perhatian umat islam seluruh dunia ke arah negara Iran yang islami kononnya , sedang diperkotak katikkan oleh yahudi dan nasrani kononnya. Walhal mereka telah bersaudara semenjak dari sekian lama zaman berzaman dari zaman Abdullah Ibnu Saba’ seorang tokoh yahudi berpura pura memeluk islam untuk menghancurkan islam dengan mencipta skandal skandal keterlaluan yang sengaja diada adakan oleh mereka. Perbuatan keturunan Abdullah Ibni Saba’ selaku pelopor kebencian kepada abu Bakar Assiddiq r.a , Umar r.a dan Uthman r.a termasuklah isteri Rasulullah SAW yang di tuduh sebagai ahluz zina nau’zubillah min zaalik. INI ADALAH rancangan sebaran FITNAH DAJJAL BESAR YANG KETUJUH yang telah dirahsiakan oleh yahudi melalui penetasan umat yahudi BERPURA PURA islam TETAPI MUNAFIQ di Iran.

KAMI DEDAHKAN BEBERAPA PERKARA RAHSIA MEREKA SEBAHAGIANNYA MELALUI PERKHABARAN GHAIB .
* Iran telah diterima oleh sebahagian besar umat islam sebagai satu satunya negara islam yang akan membela agama islam di muka bumi ini. Tiada negara islam di dunia ini yang akan mampu melawan kuasa besar Amerika dan Israel termasuk para sekutunya yang lain.

* Iran adalah simbol kekuatan dan kemenangan umat islam melawan umat musyrikin yahudi dan nasrani di seluruh dunia. Perkara nya dapat diperhatikan dengan jelas bahawa kelantangan setiap presiden dan kepimpinan ahli agamanya atau ulamaknya sangat hebat mengkritik Israel di mata dunia. Kami heran sekali para pengkritik ini tidak pula diambil sebarang tindakan oleh MOSSAD sebagai ejen perisikan skuad pembunuh mereka. Asalkan orang Iran atau orang syiah yang mengkritik maka seolah olah mereka terlepas dari cengkaman ejen ejen MOSSAD, tetapi jangan pengkritik itu dari kalangan ahli sunnah, terimalah akibat buruknya nanti. Termasuk bekas perdana menteri Malaysia Tun Dr. Mahathir Mohamad yang telah diikuti setiap teks ucapannya selama ini oleh para ejen penerangan dan penyiaran Israel bahawa Dr Mahathir selama memerintah negara ini telah mengeluarkan bidasan dan kritikan pedas terhadap negara yahudi itu sebanyak enam kali. Kami dapati beliau telah di haramkan daripada memasuki negara yahudi itu seperti yang telah diketahui ramai. Sebab itu beliau gagal memasuki Gaza tidak berapa lama dahulu. Pada perkiraan kami, jika sekiranya beliau masih menjadi perdana menteri dan sering membidas Israel serta membukakan rahsia mereka maka tidak mustahil bekas perdana menteri Malaysia itu akan menjadi mangsa makanan beracunnya atau tembakan peluru snipernya. Jadilah seperti Allahyarham As Syahid Osama bin Laden yang telah kembali ke rahmatullah alaih. Walaupun asalnya menjadi tali barut tetapi akhirnya memisahkan diri memperjuangkan islam yang sebenarnya. Syukur di atas kesudiannya menghamburkan peluru hidup kepada ahli yang kuffar sebagai penebus dan kifarat mereka. Iran dan Syiah amat membenci Al Qaeda dan Taliban.

* Iran dan presidennya adalah singa singa Allah yang akan mengembalikan kekuasaan dan kegemilangan islam di akhir zaman. Jika dilihat dari senario ucapan politiknya menentang keganasan Israel, penentangannya terhadap holocaust dan zionis sebagai gambaran bahawa kononnya merekalah pembela islam sebenar yang sangat berani berhadapan dengan ancaman dan ugutan kononya dari Amerika. Walhal apa apa yang di laungkannya itu adalah skrip yang dibacakan semula semata mata oleh semua presidennya dan semua ulamak syiah pendusta ahlul bait. Mereka mengaku sebagai ahlul bait tetapi sebenarnya mereka bukan ahli keluarga keturunan dari Rasulullah SAW, bahkan bukan juga dari kalangan anak cucu saiyidina Ali Karramallahu Wajhah seperti yang didakwa oleh mereka selama ini. Perayaan Karbala’ yang memperingati pembunuhan Saiyidina Hussein r.a sebagai kesungguhan mereka memperingati diri mereka sebagai keluarga ahlul bait yang akan memporak perandakan kejahatan kesesatan ahli sunnah wal jamaah kononnya yang telah menganiaya mereka selama ini. Mereka sangat membenci Saiyidina Abu Bakar As Siddiq r.a kerana telah merampas kuasa dari Saiyidina Ali Karramallahu Wajhah bapa dan moyang mereka syiah imamiah juga kebencian yang meluap luap kepada Saiyidina Umar Ibnul Khattab r.a termasuk Saiyidatina A’syah r.anha yang telah di tuduh melakukan zina bersama pembantu mereka sewaktu kehilangan kalung emasnya diperjalanan. Sungguh Rasulullah SAW mendapat berita dari Allah bahawa Aisyah r.anha tetap suci dan tetap haram dinikahi oleh umat baginda saw selepas kewafatannya sebagai ummul mukminin, emak atau ibu orang orang yang beriman. Kenapa syiah tidak mahu menerima sabda Baginda SAW ini.

* Negara islam Iran adalah contoh terbaik pelaksanaan syariat dan sunnah Rasulullah saw. Seperti yang telah mereka tonjolkan di dalam media massa telivisyen dan suratkhabar, mereka adalah diantara negara islam yang telah berjaya menhidupkan amalan syariat islam secara syumul, undang undang islam kononnya. Kami ingin bertanya kepada mereka, jika benar mereka menegakkan syariat islam yang sebenarnya, kenapa kamu tidak mahu mendirikan solat zuhur dan asar selama ini? Walhal meninggalkan salah satu daripada rukun islam yang lima waktu sehari semalam itu jika dengan sengaja kerana ingkar akan jatuh jadi…xxxxxx..!!! Satu lagi pertanyaan dari kami , kenapa tidak mahu menunaikan ibadah fardhu puasa dibulan ramadhan setiap tahun itu walhal jika tidak menunaikannya dengan sebab syarat sah dan batal yang benar ayau uzur syarie maka jatuhlah hukum…xxxxx…!!!. Soal saya lagi mengapa syiah di Malaysia solat dan berpuasa tetapi bila syiah Melayu ini sampai ke negara asal usul agama mereka di Iran mereka boleh turut tidak mendirikan solat zuhur dan asar, serta tidak berpuasa dibulan ramadhan…kenapa .. Adakah ini namanya taqiyyah itu, berpura pura dan menipu diri sendiri? Jawablah sendiri di dalam hati. Saya tidak akan menjawab setiap perdebatan dalam soal ini melainkan berdebatlah sendiri di dalam hati sanubari. Sangat sempit dada dada mereka merasakannya.

* Islam di Iran tidak akan DI SERANG OLEH AMERIKA DAN ISRAEL termasuk dari negara sekutunya yang lain. Sememangnya Islam Iran tidak akan di serang oleh Amerika dan Israel termasuk negara sekutunya yang lain, tetapi Iran selalu mendapat kesusahan akibat serangan Presiden Saddam Hussein yang tahu sejarah dan kudis serta kurap di kaki mereka selama ini. Selama Presiden Iraq ini masih hidup dahulu golongan ahlussunnah di sana menguasai sistem pemerintahan walaupun terpaksa dengan kekerasan mengekang kejahatan syiah yang dibantu oleh Iran. Betapa gembiranya syiah yang akhirnya mendapat bantuan besar pencerobohan oleh Iran yang mahu membela syiah mereka di Iraq melalui raja terroris dunia Israel dan pemungkas leher manusia bagi mereka kristian. Iran hanya pernah diserang oleh ahli sunnah melalui Saddam Hussein yang dikatakan sangat zalim, walhal dialah pembela agama suci ini. Propaganda yahudi melalui berita dan sejarah palsu telah meresap ke segenap pelusuk kampung di Tanah Melayu ini.

* Iran adalah negara yang mendapat perlindungan dari Allah dengan bukti tangis dan darah mereka di hari Karbala’. Inilah malangnya bagi mereka, yang telah bertuhankan nafsu duniawi dalam keadaan tidak sedar dan tidak mahu menyedari diri. Bapa dan datuk nenek moyang mereka dahulu tahu perkara sebenarnya bahkan dengan sengaja membiarkan perkara ini berlaku hingga sampai ke anak cucu keturunan mereka yang telah terbiasa dengan cara hidup dan amalan beragama mereka selama ini. Yahudi telah berjaya mencipta Holywood Iran dengan jayanya tanpa disedari oleh umat islam keseluruhannya. Hanya Saddam Hussein tahu rahsianya. Maka dia dilenyapkan dari muka bumi ini berserta rahsia rahsianya. Saya kutipkan salah satu dari kata kata dari alam kerohanian bahawa ;
Saiyidina Hussein r.a mengisyaratkan melalui mimpi khayalan seseorang : ” Alangkah malangnya nasib kamu wahai kaum yang memakai thayalisah, bahawa kami bukan di bawah tanah kuburan itu , bahawa kami di alam yang tinggi menyaksikan perbuatan hina lagi menghinakan maqam maqam kami.”


PESANAN DARI KAMI


Jangan terlalu mudah mengeluarkan hukum haram , sesat , kafir dan lain lain kerana terlalu mudah menjatuhkan hukum kepada seseorang atau mana mana kumpulan adalah amalan para nifaq wal i’yazubillah.

Ini adalah teka teki kami yang sengaja kami lemparkan, kerana tiada rujukan sumber yang dapat memperkuatkan kata katanya. Hanya yang termampu marilah kita awasi anak anak dan ahli keluarga serta saudara mara kita agar terjauh dari fitnah si pendajjal yang maha bijak sana sini. Bacalah ayat pertama sehingga ayat sepuluh dari surah Al Kahfi untuk menetapkan hati dan membukakan nur hati latifah rabbaniah supaya dapat menyaksikannya sendiri. Amin.

SOALAN DARI KAMI.

Kenapa salah seorang dari beberapa orang manusia yang kononnya menyokong perjuangan islam sunnah dan menyamakannya pula dengan yahudi syiah dan mengakui pula dirinya berfahaman syiah Jaafariah, sering berulang alik ke sesuatu tempat pada setiap kali tiba bulan MUHARRAM di sesuatu negara meraikan majlis majlis khurafat dan malah meraikan santai mut’ah. Kembali ke tanah air menyebarkan ayat quran dan menghukum manusia dengan bermacam macam siri ceramah agama kononnya tetapi meruntuhkan akhlak terpuji anak anak muda yang bersopan santun berbudi luhur, kini jadi seperti anjing anjing menyalak bukit di sepanjang jalan dengan memegang panji panji kononnya juga, masih juga kita belum menyedarinya. Memang tidak akan sedar kecuali berlaku huru hara akibat daripadanya.

Masih juga memandang ke Middle East kononnya ramai islam..? Bukan, di sana itu bukan islam. Islam akhir zaman kekuatan kerohaniannya datang dari arah sebelah Nusantara Melayu Jawa dan bermacam macam kacukan ini.

Masih lagi mengagung agungkan REVOLUSI IRAN tercela hasil kepintaran dan kebijaksanaan orang yahudi Israel berkongsi tilam dan bantal dengan Yahudi Iran menggunakan cogan kata Islam sebagai cadar dan muka bumi IRAN sebagai batang tubuh yang dilacurkan KONDOMnya ialah AMERIKA DAN SEKALIAN NEGARA YANG MENGIKUTINYA supaya tidak terkena penyakit hiv aid yang mereka sendiri sangat takut, bacul dan pengecut.

Masih lagi gerun dengan Iran ? Memang patut gerun sebab itu sarang pengeraman dan penetasan allien jahat berjubah dan berserban, dengan nama islam yang baik baik , tidak lama lagi RAHSIA ini akan TERBONGKAR KE SELURUH DUNIA. Rasulullah SAW telah menyindirnya dahulu.

Masih Lagi Menyanjung kelantangan main main dan pura puranya Ahmadinejad dan juga para Imam Dusta sebelumnya yang akan melenyapkan Israel dari peta dunia ..? Sekali pun nama Israel lenyap, nama yahudi syiah pengikut dajjal boleh terhapus ?..Kenapa mereka meeting dengan para rabbi yahudi di New York itu..lihat you tube ..Kenapa pendeta yahudi yang amat terkenal sombong bila berhadapan dengan bangsa lain tiba tiba memeluk Ahmadinejad, mencium pipi Ahmadinejad , menghadiahkan piala perak berkilauan lambang keagungan hati dan penghargaan kepada ahmadinejad. Kenapa …kenapa wahai umat islam termasuk saya yang telah tertipu ini !!!!

Masih lagi menghormati keramat maunah Imam Imam mereka Syiah yang terdahulu..waktu ini..dan yang akan datang itu? Keramat maunah bangsa istidraj dorongan jin jin besar yahudi.. amat rumit kami ingin menerangkan perkara ini. Amat rumit.!!

Mayat Imam Khomeini Dipermalukan Oleh Allah Di hadapan Rakyat Jelata. Disaksikan Oleh Ratusan Ribu Manusia Bahkan Jutaan Yang Didiamkan peristiwanya Sewaktu Diarak Ke Kubur.

Masih ingat lagi..kisah sejarah yang tidak akan dapat dilupakan oleh penduduk sunni dan syiah sendiri bagaimana kejadian perarakan mayat Imam Khomeini yang diusung. Terurai kain kafannya, terbogel dengan sendirinya. Tuhan ingin memperlihatkan keaibannya dihadapan manusia sedunia .

Berlaku peristiwa ini sewaktu sahabat sahabat kami masih ramai bertebaran di India , Pakistan, Afghan dan Iran termasuk yang menyamar menjadi pelajar syiah. Ramai di antara kami yang berjaya tinggal di Iran dengan samaran yang berjaya.

Bukankah kependudukan umat yahudi paling ramai di luar Israel adalah penduduk dan rakyat yahudi tertua dan teramai sekali berada di Negara Iran sebagai negara pemelihara Sheikh Lagi Murshidul Am Al Imam Al Masikh Ad Dajjal La’natullah Alaihi. Maha Benarlah sabda Rasulullah SAW mengenai kemunculan Dajjal dari negara islam Iran. Di Mana waktu itu Islam dikatakan mendominasi sebahagian dunia arab.

No comments:

Post a Comment