Saturday, January 11, 2014

Pengakap Lambang Priory of Sion, Iluminati, Freemason | Kebetulan atau Konspirasi Dunia??



Priory of Sion adalah satu kelompok rahsia di mana dikatakan Leonardo Da Vinci, Jacques De Molay (Grand Master Knight Templar) dan Isaac Newton adalah Grand Master bagi kelompok rahsia ini. Priory of Sion mempunyai kaitan dengan Masonic Lodges yang lain seperti GLA (Swiss Grand Lodge Alpina) dan P2 (Italian Masonic Lodge).

Sir Isaac Newton.


Jacques De Molay.

Masonic Lodge ini telah merekrut ahli-ahli mereka untuk Priory of Sion. P2, sebagai rangkaian Priory of Sion adalah satu organisasi yang lebih kepada mafia, mereka telah mengawal Italian Secret Police dan ada kaitan dengan CIA dan KGB. P2 disyaki sebagai suspek utama pembunuhan John Paul I dan melakukan percubaan membunuh John Paul II.


Lambang Priory of Sion pada lambang pengakap
 
=
 
Kebetulan atau Konspirasi Dunia??

Info Tambahan

Lambang iluminati

Lambang ini kita boleh kaitkan dengan fungsi geometri. Lambang ini adalah jangkasudut dan sesiku, tambahan pula jika lambang tersebut kita letakkan di atas Great Seal, maka akan menunjuk pada objek-objek yang sama dengan apa yang telah disebutkan di atas. Organisasi selalu menyamarkan kewujudannya di dalam pelbagai lambang yang biasanya terungkap di dalam pelbagai bentuk-bentuk geometri sehingga nisbah emas (Phi). Pernah nampak tak mana-mana lambang ni kat Malaysia??



Sama2 la kite renungkan...sudah terlalu banyak pengaruh iluminati n freemason dlm budaya melayu zaman ini....berwaspadalah dgn tipu helah yahudi....

No comments:

Post a Comment