Sunday, April 20, 2014

Titanic:dibina bertujuan untuk melakukan pembunuhan besar besaran



Adakah anda masih ingat filem Hollywood blocbuster berjodol TITANIC, dengan pelakon Leonardo de Caprio dan Kate Winslet? Sebuah kisah cinta yang berlaku semasa pelayaran kapal dari England ke Amerika? Ia mungkin bukanlah sebuah cerita sebenar, atau mungkin sebuah cerita dari banyak lagi cerita sebenar. Apa yang akan anda baca di bawah adalah kisah benar tentang apa yang sebenarnya berlaku kepada kapal layar bernama Titanic. Maklumat yang anda akan baca di bawah bukanlah merupakan sebuah teori konspirasi, tetapi ada direkodkan dalam buku Sejarah Dunia. 

Tragedi paling besar dalam tempoh dua ratus tahun yang lalu dapat dikesan mempunyai kaitan dengan Jesuit Order. Apakah Jesuit Order? Boleh baca tentang siapakah atau apakah sebenarnya Jesuit Order, 

. Sekarang kita akan berbicara tentang bagaimana Jesuit Order membina dan menenggelamkan kapal Titanic, dan kita akan membincangkan mengapa mereka melakukannya. 

Sejak awal 1830an, Amerika tidak mempunyai walau sebuah pun bank pusat. Pihak Jesuit sangat berkeinginan untuk membuka sebuah bank pusat di Amerika supaya mereka akan mempunyai sebuah bank yang mampu mereka kawal, bagi mengeluarkan dana untuk membiayai peperangan yang telah mereka rencanakan dan membiayai pelbagai rencana-rencana lain yang mengerikan, di seluruh dunia. 

Pada tahun 1910, tujuh lelaki bertemu di Pulau Jekyll yang terletak hanya di luar pantai Georgia, Amerika, untuk menubuhkan sebuah bank pusat yang akan mereka panggil Bank Rizab Persekutuan (Federal Reserve Bank). Antaranya adalah Nelson Aldrich dan Frank Vanderlip, kedua-duanya mewakili empayar kewangan Rockefeller, Henry Davison, Charles Norton dan Benjamin Strong, yang mewakili JP Morgan dan Paul Warburg, yang mewakili dinasti perbankan Rothschild di Eropah (Rothschilds adalah agen perbankan untuk pihak Jesuit, yang memegang "kunci kepada kekayaan Katolik Gereja Roman.")






'JP Morgans adalah pesaing mesra kepada Rothschilds dan menjadi rapat dengan mereka. Firma Morgan yang berpangkalan di London telah diselamatkan dari masalah kewangan pada tahun 1857 oleh Bank of England, di mana Rothschilds mempunyai pengaruh yang besar. Setelah itu, Morgan dianggap berkhidmat sebagai ejen kewangan Rothschild dan benar-benar berusaha untuk muncul sebagai ejen kewangan yang menepati ciri-ciri bangsa Amerika.

Rockefeller telah mencuba masuk ke dalam bidang yang sama dan ini menyebabkan Morgans tidak mengalu-alukan mereka. Akhirnya mereka menjadi pesaing sengit. Namun setelah itu, mereka mengambil keputusan untuk mengurangkan persaingan mereka dengan menjalin usahasama. Mereka bekerja bersama-sama untuk mewujudkan kartel perbankan negara Amerika yang dipanggil Sistem Rizab Persekutuan.' — G. Edward Griffin, The Creature from Jekyll Island, American Opinion Publishing, p. 209. (Emphasis supplied).


Ketiga-tiga keluarga kewangan, Rothschilds, Morgans, dan Rockefellers, semua melakukan bidaan Perintah Jesuit kerana Jesuit telah menyusup dalam organisasi mereka. Mereka melakukan apa yang perlu untuk memusnahkan kebebasan perlembagaan di Amerika dan untuk membawa Paus (Pope) mendominasi dunia. Kita telah pun melihat bagaimana berjayanya perancangan Jesuit, seperti yang telah terhasil dalam abad ke 20. 

Mereka terus membazirkan kekayaan Amerika dan terus menyerang perlembagaan yang hebat dan kebebasan awam. Setiap hari, kuasa Popes di Vatican City meningkat. Suatu hari nanti, gereja Vatican dan Pope akan mencapai kuasa penuh sekali lagi.


Pembinaan Titanic bermula pada tahun 1909 di limbungan kapal di Belfast, ibu negara bagi Ireland Utara. Belfast merupakan syurga penganut ajaran Protestan dan dibenci oleh Jesuit. Perang Dunia Pertama bermula hanya beberapa tahun kemudian.

Titanic merupakan salah satu daripada kapal-kapal yang dimiliki oleh White Star Line, sebuah syarikat perkapalan antarabangsa. 

'Perbankan bukanlah satu-satunya perniagaan yang mana Morgan mempunyai kepentingan kewangan yang kuat. Menggunakan kawalannya ke atas landasan kereta api di negara ini sebagai memanfaatkan kewangan, beliau telah mewujudkan amanah perkapalan antarabangsa, membabitkan dua syarikat perkapalan terbesar di Jerman, di mana salah satunya berada di England, iaitu White Star Lines.' - Ibid, p. 246.

Terdapat beberapa orang lelaki yang sangat kaya dan berkuasa yang telah dengan jelas mengatakan bahawa mereka tidak akan menyokong Sistem Rizab Persekutuan. JP Morgan telah diarahkan oleh Jesuit untuk membina Titanic. Kapal yang 'tidak mungkin tenggelam' ini akan menjadi kapal mati bagi orang-orang yang menentang rancangan Jesuit untuk menubuhkan Sistem Rizab Persekutuan.

Orang-orang kaya dan berkuasa ini akan dapat menyekat perancangan untuk menubuhkan Sistem Rizab Persekutuan, oleh itu mereka harus disekat. Mereka harus dimusnahkan sehingga tiada siapa akan mengesyaki bahawa mereka sebenarnya telah dibunuh, apatah lagi dibunuh oleh Jesuit. Titanic adalah kenderaan pemusnah mereka. Untuk melindungi Pope dan Jesuit dari syak wasangka, ramai warga Ireland, Perancis dan Itali Roman Katolik digalakkan berpindah ke Dunia Baru, iaitu Amerika. Orang-orang ini adalah kambing hitam yang hanya dipergunakan sebagai collateral damages

Penganut ajaran Protestant dari Belfast yang mahu berhijrah ke Amerika Syarikat juga dijemput untuk naik ke atas kapal. Malah orang Roman Katolik sendiri yang setia dan baik juga telah dikhianati oleh Jesuit. Orang-orang Ireland, Perancis dan Itali Roman Katolik yang berada di atas kapal Titanic, telah terkorban di tengah-tengah air sejuk Lautan Atlantik.

Semua lelaki kaya dan berkuasa yang mana pihak Jesuit mahu hapuskan, dijemput untuk naik ke Titanic. Tiga daripada mereka yang paling kaya dan paling penting ini adalah Benjamin Guggenheim, Isador Strauss (Ketua Jabatan Kedai Macy) dan John Jacob Astor, yang pada masa itu mungkin merupakan lelaki terkaya di dunia. Jumlah kekayaan mereka ketika itu jika menggunakan nilai dolar, adalah sekitar 500 juta dolar. Hari ini jumlah yang sama, akan bernilai hampir 11,000,000,000 dolar. 

Ketiga-tiga lelaki ini telah dipujuk dan digalakkan untuk menaiki istana terapung. Mereka terpaksa dihapuskan kerana Jesuit tahu mereka akan menggunakan kekayaan dan pengaruh mereka, untuk menentang penubuhan Bank Rizab Persekutuan serta pelbagai rancangan peperangan yang sedang dirancang oleh Jesuit.

John Jacob Astor adalah manusia yang terkaya di atas kapal Titanic. Beliau adalah pemilik asal bangunan Empire State yang terkenal di bandar New York.



(Dari kiri anda ke kanan anda)
John Jacob Astor
Benjamin Guggenheim
Isador Strauss

The wealthy Jews aboard the Titanic – These men opposed the creation of the Federal Reserve Bank. These men perished in the middle of the Atlantic Ocean
Eliminated by the Jesuits after the Titanic sunk
The Federal Reserve Bank will start to roll-out as longtime planned by the Jesuits


Edward Smith adalah Kapten Titanic. Dia telah melakukan pelayaran di perairan Atlantik Utara selama 26 tahun dan merupakan Master Dunia paling berpengalaman bagi laluan Atlantik Utara. Tapi ramai yang tidak mengetahui, bahawa beliau juga bekerja untuk Jesuit, J.P. Morgan, selama bertahun-tahun. Edward Smith adalah seorang 'Jesuit tempore Co-Adjutor'. Ini bermakna bahawa dia bukanlah seorang Priest, tetapi dia adalah seorang Jesuit dengan jubah pendek. 

Jesuit tidak semestinya Priest. Mereka yang bukan Priest akan melaksanakan sebarang arahan atau perintah, melalui profesion mereka. Sesiapa saja boleh menjadi Jesuit dan identiti mereka tidak akan diketahui. Edward Smith melaksanakan Perintah Jesuit dalam profesionnya sebagai seorang Kapten Laut.


Capt. Edward Smith
Ship Captain Of The Titanic

A Jesuit temporal co-adjutor
Ordered by the Jesuits to deliberately sink the Titanic.


Banyak perkara yang menarik tentang Titanic dibincangkan dalam pita video yang dibuat oleh National Geographic pada tahun 1986. Pita video itu bertajuk Rahsia Titanic. Apabila Titanic berlepas dari Selatan England pada 10 April 1912, Francis Browne, Ketua Jesuit kepada Edward Smith, menaiki Titanic. Lelaki ini adalah Jesuit yang paling berkuasa di semua Ireland dan menjawab terus kepada Jeneral Jesuit di Rom. 

Pita video mengisytiharkan :

'Seorang paderi yang telah pergi bercuti, Father Francis Browne, menangkap gambar penumpang-penumpang yang akan belayar. Keesokan harinya, Titanic berhenti buat kali terakhir di luar pantai Queenstown, Ireland. Di sini pendatang berbangsa Irish menaiki kapal untuk menuju penempatan baru di Amerika. Dan di sinilah, Father Francis Browne turun dari kapal... Father Francis Browne telah menangkap gambar Kapten Smith yang sedang melihat ke bawah dari jambatan Titanic, bersedia pada ambang takdir'. - The Secrets of the Titanic, National Geographic, video tape, 1986.

Ini adalah pengkhianatan Jesuit yang terbaik. Father Francis Browne naik sebentar ke atas kapal Titanic, mengambil gambar-gambar mangsa, mengingatkan Kapten kapal tentang sumpahnya sebagai Jesuit dan pagi berikutnya mengucapkan selamat tinggal. - Eric J. Phelps, Vatican Assassins, Halycon Unified Services, p. 427.

Father Francis Browne mengingatkan Edward Smith buat kali terakhir apa yang sepatutnya beliau lakukan di perairan Atlantik Utara. Jeneral Jesuit di Rom telah menyampaikan kepada Father Francis Browne apa yang akan berlaku; Browne pula kemudian memberitahu Smith dan apa yang berlaku seterusnya sudah pun menjadi sejarah. Edward Smith percaya bahawa Jeneral Jesuit:


...adalah Tuhan kepada masyarakat Jesuit, dan tiada apa-apa pun yang dapat menggerakkan pengikut Jesuit selain dari sentuhan elektrik beliau. Para pengikut Jesuit adalah seperti ular yang bergulung di kubur dingin mereka, tidak bermaya dan tidak aktif. Namun sebaik sahaja Jeneral Jesuit memberikan perintah, setiap ahli Jesuit akan bangun dengan serta-merta, meninggalkan apa saja yang sebelum ini dikerjakannya, mencela sesiapa saja yang perlu dicelanya dan menyerang sesiapa sahaja yang diperintahkan Jeneral Jesuit untuk diserang. - R.W. Thompson, The Footprints of Jesuit, Hunt and Eaton, pp. 72, 73.

Edward Smith telah diberi arahan untuk menenggelamkan Titanic dan itulah betul-betul apa yang dia lakukan. Dengan arahan dari Tuhan beliau (Jeneral Jesuit), kepadanya adalah tidak salah untuk membunuh mereka yang tidak berdosa, merompak, melakukan semua perbuatan yang keji, kerana dia [Pope) adalah Tuhan kehidupan dan kematian, dan segala sesuatu; dan dengan itu untuk memenuhi mandat Pope, adalah tanggungjawab kami. - W. C. Brownlee, Secret Instructions of the Jesuits, American and Foreign Christian Union, p. 143.

Tiada rekod dalam sejarah berkenaan sebuah persatuan yang telah berdiri selama tiga ratus tahun, tidak berubah dan tidak diubah oleh mana-mana serangan manusia dan masa, dan yang telah melaksanakan pengaruh yang besar ke atas takdir manusia... 'Matlamat menghalalkan cara', adalah pepatah kegemaran mereka dan di penghujungnya, seperti yang telah kami tunjukkan, atas perintah, seseorang pengikut Jesuit adalah bersedia untuk melakukan apa-apa jenayah sekalipun. - G. B. Nicolini, The History of the Jesuits, Henry G. Bohn, pp. 495, 496,emphasis added.

Mari kita ingat sumpah setiap pengikut Jesuit yang harus dilakukan untuk menjadi sebahagian dari Jesuit Order: 

Saya perlu menganggap diri saya sebagai jasad yang telah mati, tanpa semangat atau kecerdasan, seperti salib kecil yang boleh diputarbalik tanpa saya melawan, di tangan seorang lelaki tua, yang menggunakan ia pada bila-bila masa dia memerlukannya, pada masa yang sesuai dengannya kerana ia sesuai dengan beliau yang terbaik. - R. W. Thompson, The Footprints of the Jesuits, Hunt and Eaton, p. 54.

Apabila seseorang mengambil Sumpah Jesuit, dia terikat kepada tuannya sehingga hari dia meninggal dunia. Edward Smith telah menjadi seorang lelaki tanpa semangat/matlamat atau kemahuan sendiri. Dia akan melakukan apa-apa sahaja jenayah yang diperintahkan oleh Jesuit. Edward Smith telah diperlukan untuk mati syahid. Di papan Titanic malam itu, Edward Smith tahu tugasnya. Dia telah bersumpah. Kapal itu telah dibina untuk musuh-musuh Jesuit. 

Selepas tiga hari di laut dengan hanya sepasang teropong untuk jambatan, Edward Smith telah mengarahkan anak-anak kapal supaya menggerakkan kelajuan Titanic penuh ke hadapan, 22 knot, pada malam yang gelap tanpa bulan, melalui lautan yang penuh dengan ais pada keluasan lapan puluh batu. Edward Smith melakukan ini walaupun sekurang-kurangnya ada 8 telegram yang dihantar ke kapal Titanic memberi amaran supaya berhati-hati kerana Titanic sedang bergerak terlalu laju. 

Adakah Edward Smith perlukan amaran itu walaupun sekali? Tidak, dia telah membuat perjalanan merentasi lautan itu selama 26 tahun. Dia tahu terdapat bongkah ais di kawasan itu. Tetapi 8 amaran tidak menghalang lelaki ini yang telah mengambil Sumpah Jesuit, dan telah menerima perintah untuk memusnahkan Titanic.

Memberikan amaran berulang-kali kepada seorang Kapten kapal veteran seperti Edward Smith pada malam tragis itu, adalah sangat tidak munasabah. Hakikat bahawa Smith tidak mendengar atau tidak mengendahkan amaran yang diberikan, adalah sungguh tidak masuk akal. 

Dia telah diberikan perintah dari Tuhan di Vatican, dan tiada suatu apa pun yang akan dapat membuatnya mengubah fikiran. Buku ensiklopedia telah menggambarkan satu gambaran yang tragis tentang Smith, pada waktu-waktu terakhir beliau. Apabila tiba masa untuk menurunkan bot penyelamat, Smith goyah dan salah seorang dari pembantu beliau terpaksa menghampiri beliau untuk mendapatkan keizinan menurunkan bot-bot penyelamat. Kemahiran kepimpinan Smith seolah-olah lenyap; dia kelihatan ragu-ragu dan luar biasa berhati-hati pada malam itu. 

Adakah sikap sedemikian menggambarkan seorang Kapten Laut legenda yang mempunyai pengalaman selama 26 tahun, atau ia menggambarkan seorang lelaki yang merasa serba-salah, sama ada dia harus melakukan tugas sebagai seorang Kapten Laut, atau taat kepada tuannya yang telah mengarahkan beliau untuk menenggelamkan kapal berkenaan? 

Isteri John Jacob Astor berjaya naik ke bot penyelamat dan diselamatkan, manakala John Jacob Astor terkorban di perairan Atlantik Utara. Jumlah bot penyelamat tidak mencukupi dan banyak bot penyelamat hanya separuh penuh dengan wanita dan kanak-kanak. Untuk mengelakkan kapal-kapal berdekatan menghulurkan bantuan, signal kecemasan memancarkan cahaya putih, sedangkan sepatutnya ia berwarna merah. Warna putih bererti, 'kami sedang mengadakan parti'. 

Salah satu tragedi paling besar abad ke 20, iaitu tenggelamnya Titanic, terletak di hadapan pintu Perintah Jesuit. Kapal yang tidak mungkin tenggelam, dan istana terapung, telah dicipta untuk menjadi makam bagi orang-orang kaya, yang menentang Sistem Rizab Persekutuan. 

Menjelang bulan April 1912, semua halangan kepada Rizab Persekutuan telah dihapuskan. Akhirnya pada Disember 1913, Sistem Rizab Persekutuan wujud di Amerika Syarikat. 8 bulan kemudian, pihak Jesuit telah mempunyai dana yang mencukupi menerusi Bank Rizab Persekutuan, bagi memulakan Perang Dunia Pertama.

THE MASTERMINDS

(Dari kiri ke kanan anda)
Fr. Francis Browne
Franz Xavier Wernz

Fr. Browne is the Jesuit Provincial Superior in Ireland
Fr. Wernz is the Jesuit Superior General

These men are the masterminds for deliberately sinking the Titanic ship to create the Federal Reserve Bank as part of their long time plan that will finance Russian Communist Revolution and The Second 30-Years War (1914 - 1945) and other wars to come under the expense of the innocent American people’s money and resources


Nelson Aldrich, Frank Vanderlip, Rockefellers, Henry Davison, Charles Norton, JP Morgan dan Paul Warburg, adalah pengkhianat kepada orang-orang Amerika, pengkhianat kepada bendera Amerika dan perlembagaannya. Orang-orang ini menjual kewarganegaraan mereka kepada Rom (Jesuit - Vatican) dan mereka tidak setia kepada negara Amerika Syarikat!

Rockefellers dan Rothschild adalah ahli kepada 13-Satanic Illuminati Bloodlines. Illuminati, satu persaudaraan/masyarakat rahsia yang menyembah Lucifer, ditubuhkan oleh seorang Jesuit bernama Adam Weishaupt, di Jesuits University Of Ingolstadt di Bavaria, Jerman, pada 1 May, 1776.


Koleksi gambar yang diambil oleh Father Francis Browne merupakan satu-satunya gambar tunggal Titanic yang pernah diambil, sewaktu pelayaran dari Southampton ke Ireland. Dari 1911-1916, Frank Browne belajar tentang Teologi di Milltown Park, Dublin. Pada waktu inilah, bapa saudaranya, Robert (Bishop of Cloyne) menghantar hadiah yang luar biasa; tiket untuk pelayaran sulung Titanic, belayar dari Southampton ke Cherbourg, dan kemudian ke Queenstown (Cobh), Co Cork, Ireland.

Semasa berada di atas kapal, seorang jutawan Amerika menawarkan untuk membayar perjalanan Browne sehingga ke New York. Semasa mendapat berita ini, Superior General kepada Browne, telah menghantar mesej kabel ke Queenstown dengan mesej berbunyi ringkas - GET OFF THAT SHIP PROVINCIAL. [Sudah tentulah Browne disuruh turun dari kapal kerana Smith akan menenggelamkan kapal itu sebelum sempat kapal itu tiba di New York!] 

Selepas tragedi itu, gambar-gambar yang diambil oleh Frank Browne muncul di muka depan akhbar-akhbar seluruh dunia. Dia telah mengambil gambar terakhir Kapten Smith dan satu-satunya lelaki yang pernah dibawa masuk ke dalam bilik Marconi.

Photos taken by Fr. Francis Browne aboard and overlooking the Titanic before they deliberately sunk the Titanic Ship




Ya, pada 15 April, 1912 - Organisasi Jesuit menenggelamkan kapal Titanic yang terkenal itu, membunuh John Jacob Astor, Benjamin Guggenheim dan Isador Strauss (para jutawan yang menentang penubuhan Bank Rizab Persekutuan).

Tepat satu tahun selepas Titanic tenggelam di tengah-tengah Lautan Atlantik, Bank Rizab Persekutuan berjaya ditubuhkan dan bersedia membiayai Revolusi Komunis Rusia dan Perang Kedua yang berlangsung selama 30 tahun.

Menurut Thomas Schauf :

Wahai orang-orang Amerika,

Merujuk kepada permintaan anda, saya akan cuba untuk meleraikan persoalan yang anda ada, tentang Federal Reserve Bank (Fed). Saya menghabiskan banyak masa membuat penyelidikan tentang FED dan di bawah adalah penemuan yang sangat mengejutkan. 

Federal Reserve Bank of America adalah sebuah Syarikat Swasta. Siapakah sebenarnya yang benar-benar memiliki Rizab Persekutuan Bank Pusat? Pemilik kepada 12 bank-bank pusat, sebuah rahsia yang sangat baik disimpan, kini dibongkarkan :


ROTHSCHILD BANK OF LONDON
WARBURG BANK OF HAMBURG
ROTHSCHILD BANK OF BERLIN
LEHMAN BROTHERS OF NEW YORK
LAZARD BROTHERS OF PARIS
KUHN LOEB BANK OF NEW YORK
ISRAEL MOSES SEIF BANKS OF ITALY (Zionist Jew)
GOLDMAN-SACHS OF NEW YORK
WARBURG BANK OF AMSTERDAM
CHASE MANHATTAN BANK OF NEW YORK



Ingatlah Sejarah Dunia. The House Of Rothschild adalah jurubank dan penjaga utama Perbendaharaan Vatican (Kekayaan) di bawah Paus Hitam (Black Papacy) "The Jesuit Superior General". Sejarahwan dunia yang jujur dan boleh diharapkan, sudah lama mengetahui tentang perkara ini.

Ucapan Kongres Louis T. McFadden tentang Perbadanan Rizab Persekutuan 

Rizab Persekutuan - Sebuah institusi yang Korup

Tuan Pengerusi, 

Dalam negara ini, kita memiliki salah satu institusi yang paling korup pernah diketahui oleh dunia. Saya merujuk kepada Lembaga Rizab Persekutuan dan Bank Rizab Persekutuan, yang selepas ini akan dipanggil The Fed. The Fed telah menipu Kerajaan Amerika Syarikat dan rakyat Amerika Syarikat, daripada wang yang sepatutnya digunakan untuk membayar hutang negara. Penjarahan dan perbuatan jahat The Fed telah menelan belanja wang yang sepatutnya lebih dari cukup untuk membayar hutang negara beberapa kali.

Institusi jahat ini telah memiskinkan dan menghancurkan rakyat Amerika Syarikat, dan telah membankrupkan kerajaan Amerika Syarikat sendiri. The Fed telah melakukan ini menerusi kelemahan undang-undang di mana ia beroperasi, melalui mal-pentadbiran undang-undang itu oleh The Fed dan melalui amalan rasuah daripada pemangsa yang mengawal pentadbirannya. 

Sesetengah orang berfikir bahawa Bank Rizab Persekutuan Amerika Syarikat adalah Institusi kerajaan. Hakikatnya, mereka adalah golongan monopoli swasta, yang menjadikan rakyat Amerika Syarikat sebagai mangsa, demi manfaat diri sendiri dan pelanggan-pelanggan asing mereka; spekulator asing dan domestik yang menipu; dan pemberi pinjam wang yang kaya dan sentiasa mencari pemangsa. 

Antara golongan lanun kewangan ini, ada yang sanggup mengelar leher manusia lain asalkan dia boleh mengambil satu dolar dari poket manusia itu; ada yang menghantar wang ke negeri-negeri untuk membeli undi yang dapat mengawal badan perundangan kami; ada orang-orang yang mengekalkan Propaganda antarabangsa untuk tujuan memperdayakan kita supaya mereka mampu mendapatkan konsesi baru, yang akan membenarkan mereka untuk menutup kejadian jenayah masa lalu mereka, sambil memastikan mereka tetap terus mampu melakukan jenayah terancang. 

Monopoli 12 bank-bank pusat ini telah dipaksakan ke atas negara ini oleh jurubank-jurubank yang datang ke sini dari Eropah dan membalas kebaikan kita dengan memandang rendah dan merosakkan institusi Amerika kita. Mereka mengambil wang dari negara ini untuk membiayai Jepun dalam peperangan terhadap Rusia. Mereka mencipta keganasan di Rusia dengan wang Amerika, untuk membiayai peperangan. Mereka menghasut perjanjian damai antara Jerman dan Rusia. Mereka menimbulkan kekecohan antara sekutu dalam Perang Dunia. 

Mereka membiayai laluan Trotsky dari New York ke Rusia, supaya beliau dapat membantu dalam kemusnahan empayar Rusia. Mereka menghasut dan menimbulkan Revolusi Rusia, dan meletakkan dana Amerika yang besar dalam bank yang dikawal oleh Trotsky di cawangan bank mereka di Sweden, supaya melalui beliau, institusi kekeluargaan di Rusia hancur dan kanak-kanak Rusia tercampak jauh dari pelindung mereka.

Setelah itu, institusi korup ini juga telah mula memecah-belahkan institusi kekeluargaan di Amerika dan memisahkan anak-anak Amerika. 

Tuan Pengerusi, tidak ada sikap berat sebelah dalam hal yang berkaitan dengan perbankan dan mata wang di negara ini, dan saya tidak mewakili mana-mana pihak.

Pada tahun 1912, Persatuan Kewangan Negara, yang dipengerusikan oleh Senator Nelson W. Aldrich, membuat laporan dan menyampaikan Rang undang-Undang ganas yang dikenali sebagai Rang Undang-Undang Persatuan Rizab Negara. Rang undang-undang ini biasanya dipanggil sebagai rang undang-undang Aldrich. Senator Aldrich tidak menulis rang undang-undang ini. Beliau adalah alat, jika pun bukan orang yang bersubahat dengan Bank Eropah yang selama hampir 20 tahun, telah mencuba dengan licik untuk menubuhkan sebuah bank pusat di negara ini, dan yang mana pada tahun 1912, telah membelanjakan dan akan terus membelanjakan jumlah wang yang banyak, untuk memastikan agenda mereka berjaya dilaksanakan. 

Kami telah menentang rancangan Aldrich yang mahu membuka sebuah bank pusat. Orang-orang yang pada masa itu memerintah Parti Demokratik, telah berjanji kepada rakyat bahawa sekiranya mereka kembali berkuasa, mereka akan memastikan tidak akan ada bank pusat yang ditubuhkan di negara ini, sepanjang mereka memegang tampuk pemerintahan dalam kerajaan. 13 bulan kemudian, mereka mungkir janji, dan pentadbiran Wilson, di bawah didikan orang-orang jahat di Wall Street yang berdiri di belakang Kolonel House, telah menubuhkan di negara merdeka kita ini, sebuah institusi monarki Bank Raja yang berulat, untuk mengawal kami dari atas ke bawah, dari buaian ke liang lahad.

Federal Reserve Bank telah memusnahkan cara tradisional dan karektor kami dalam menjalankan perniagaan. Ia mendiskriminasi kertas komersial 1-nama kita, yang terbaik di dunia, dan ia tubuhkan kertas 2-nama yang antik, yang sekarang merupakan sumpahan ke atas negara ini dan merosakkan setiap negara yang pernah memberikan ia skop; ia menekan negara ini dengan kezaliman yang ditentang oleh Perlembagaan, yang telah dirangka untuk menyelamatkan kita.

----------------------------------------


Maklumat di atas akan menghancurkan asas kepada CPP-NPA/NDF di Filipina (Jose Maria Sison, Luis Jalandoni, Ka Roger Rosal, Satur Ocampo, Beltran, Teddy Casino dan lain-lain, yang mempunyai ideologi komunis - sebaik saja mereka tahu akan rahsia gelap ini, mereka akan ditiup keluar dari sarung kaki mereka dalam kejutan).

Sesungguhnya, mengikut sejarah dunia, Jesuit adalah entiti rahsia yang menyempurnakan rukun-rukun Komunisme, bermula sejak 'the Jesuits Reductions Of Paraguay'. 

Jesuit Order mengajar Karl Marx mengenai rukun komunisme di dalam sebuah Muzium British pada tahun 1848. Jesuit mengajar Karl Marx selama hampir 30 tahun.

Lenin telah dilatih oleh Jesuit di Geneva Switzerland, di mana Duta Diego Bergen Jerman ke Vatican semasa tempoh Republik Welmar Jerman dan semasa Hitler Nazi Jerman, yang menyediakan pengangkutan untuk Lenin ke Rusia, melalui Keretapi Vatican yang ditutup.

Josef Stalin telah dilatih oleh Jesuit di dalam sebuah Orthodox Seminary di Tiflis, Georgia, Russia. Bersama-sama dengan Stalin ialah Cardinal Agagianian.

Ia bertepatan dengan ucapan Ahli Kongres McFadden dalam Kongres Amerika Syarikat, yang mengatakan bahawa penubuhan Bank Rizab Persekutuan telah membiayai revolusi komunis di Rusia. Berikut adalah sebahagian dari ucapan Ahli Kongres Louis McFadden, sewaktu Kongres berkenaan. Kerana pendedahan ini, terdapat banyak percubaan bunuh ke atas McFadden. Rakan-rakan McFadden dalam kongres dan beberapa ahli sejarahwan, ada menyebutkan bahawa McFadden mati akibat racun, yang diberi nama “Jesuit’s Poison Cup”.


Ucapan McFadden:

Penubuhan Bank Rizab Persekutuan adalah hasil masterpiece Jesuit Order. Tenggelamnya Titanic adalah pengkhianatan Jesuit Order yang paling sempurna. Apabila bercakap tentang rahsia gelap peristiwa-peristiwa Sejarah Dunia, beberapa orang ahli sejarahwan yang jujur dan boleh diharapkan, tahu rahsia sebenar. Namun berjuta-juta orang di seluruh dunia, malah yang paling bijak sekalipun, (presiden, perdana menteri, senator, ahli kongres, menteri-menteri, ahli perniagaan, pemberita TV & Radio, kakitangan media, personaliti showbiz, golongan elit dan kaya, keluarga, pensyarah universiti, guru, tentera & polis, pegawai profesional dan lain-lain) tidak menyedari fakta ini. Tanpa pengetahuan mendalam tentang Sejarah Dunia, ia akan menjadi sukar bagi mereka untuk menyambung semua titik-titik.

Malah sehingga kini, berjuta-juta orang yang tidak bersalah di Amerika dikhianati dan menjadi mangsa. Tanpa pengetahuan sedikit pun bahawa Bank Rizab Persekutuan adalah milik persendirian, ditubuhkan secara rahsia oleh proksi Jesuit, di bawah poket pembayarannya. Sejak penubuhan Jesuit Order pada tahun 1540 sehingga kini, Jesuit Order Gereja Roman Katolik adalah entiti yang paling berkuasa di dunia ini. 

Pengetahuan mendalam tentang Sejarah Dunia, adalah salah satu cara yang terbaik untuk mengesan Jesuit Order. Sedangkan Amerika yang digelar sebagai "Negara Paling Berkuasa di Dunia" pun mampu ditembusi oleh Jesuit dengan penubuhan Bank Rizab Persekutuan, apatah lagilah negara dunia ketiga. 

Dan, sebagai sebahagian lagi info dari Sejarah Dunia - Bank Of America dan Lockheed Martin Corp. (Aviation-Space-Defense Contractor) adalah juga dimiliki oleh Jesuits.

Tiada peristiwa politik atau keadaan boleh dinilai sekiranya anda tidak mengetahui tentang campurtangan Vatican di dalamnya. Dan tiada peristiwa dunia yang penting yang tidak ada campurtangan Vatican di dalamnya, sama ada secara langsung, atau tersirat --- AVRO MANHATTAN, English Historian, 1960 The Vatican And World Politics.

Sesiapa yang tidak bersetuju bahawa Vatican sedang/tidak pernah terlibat dalam politik dunia, pada masa lalu dan pada masa kini, sebenarnya menghina pengetahuan pemahamannya sendiri, dan menutup mata dan telinganya sendiri. Biarkan KEBENARAN itu mengalir. Semua gambar-gambar orang yang dipamerkan di sini adalah sahih, tarikh dan tempat adalah benar.

------------------------------


RUJUKAN

Federal Reserve System. - G. Edward Griffin, The Creature from Jekyll Island, American Opinion Publishing, p. 209
The White Star Lines. - Ibid, p. 246.
The Secrets of the Titanic, National Geographic, video tape, 1986Eric J. Phelps, Vatican Assassins, Halycon Unified Services, p. 427.8
R.W. Thompson, The Footprints of the Jesuits, Hunt and Eaton, pp. 72, 73.
W. C. Brownlee, Secret Instructions of the Jesuits, American and Foreign Christian Union, p. 143.
G. B. Nicolini, The History of the Jesuits, Henry G. Bohn, pp. 495, 496, emphasis added.
R. W. Thompson, The Footprints of the Jesuits, Hunt and Eaton, p. 54.
Titanic Photographs.com
Titanic Historical Society, Inc.

No comments:

Post a Comment