Wednesday, May 11, 2011

Dajjal: Masa Kemunculannya Semakin Hampir

Laut Galilee/Tasik TIBERIAS / Kinneret/Gennesaret/Tabariyyah

penanda aras kemunculan dajjal

Akhir zaman ini adalah detik2 kemuncak kapada penipuan Dajjal dan ramai yang telah termasuk didalam lingkungan fitnah itu. Apabila kita melihat akan sistem yang melingkari peradaban manusia, ramai yang terpedaya dan menganggapnya satu realiti. Realiti adalah satu istilah escapism yang dicipta untuk memperdaya manusia supaya berlapang dada dengan peredaran dan tindakan manusia disekelilingnya.

Antara Fitnah Utama Akhir Zaman
Sedangkan jika kita buka mata hati kita dan tanya kembali iman kita,kita akan dapati apa yang kita lihat pada wajah dunia hari ini adalah semata-mata hasil ciptaan dan perancangan manusia. Manusia sering melihat akan ciri fizikal pada landskap bumi ini sedangkan dalam lingkungan pandangannya manusia masih mampu melihat akan langit yang berada di atasnya tetapi berapa ramai yang mahu melihat dunia dengan cara begitu. Wajah langit itu sentiasa mengikut peredaran dan kitarannya semenjak Adam a.s. berjalan di atas bumi Allah ini dan itulah yang dinamakan fitrah.

Tetapi wajah landskap dipermukaan bumi itu adalah hasil dari kerja tangan manusia. Peperangan, kerosakan, penindasan, kebencian itu semuanya datang dari sifat manusia dan ramai yang tidak mampu berbuat apa2 kerana terpedaya dengan Istilah Realiti itu.

Istilah realiti ini sejengkal demi sejengkal telah menutup istilah Fitrah dan tauhid manusia dianjakkan dari mengikut peringatan2 Allah.

Pada saya langit itu adalah ilham dan peringatan Rukyah dari Allah kpada manusia kerana dengan merenung langit itu, saya dapat merasakan akan satu kuasa yang maha tidak terbayangkan kekuasaannya dan peredaran langit itu menandakan betapa maha besarnya kuasa yang mentadbir alam ini dan ianya suatu peringtan pada penghuni dibawah langit ini bahawa penguasa alam ini tidak pernah lalai dari memerhatikan tingkah laku penghuni bumi yang berada dibawah langit itu.


Saujana Mata Memandang Luas Tidak Terjangkau
Apabila menyaksikan sistem caturan manusia yang sedang mendominasi peradaban manusia sehingga seluruh dunia pegun melihatnya, tidak teringatkah kita pada peringatan Allah bahawa orang2 Kuffar itu memang disegerakan keatas mereka akan kebendaan dan senantiasa diberikan tangguh oleh Allah kerana Akhirat itu bukan kepunyaan mereka.

Lalu mengapa kita yang meyakini akhirat itu adalah negeri yang abadi turut berbondong-bondong sama mengejar dunia?

Sesungguhnya zaman ini adalah zaman kepada Ujian atas keyakinan dan memisahkan antara siapakah manusia yang berserah diri kepada Allah dan siapakah yang telah menjual akhirat dengan harga yang murah.

Antara pengajaran dari Surah Al-Kahfi pada golongan muda adalah kita harus membebaskan fikiran kita dari dibelenggu oleh realiti ciptaan Tata Baru Dunia (NWO) ini.

Jika dapat membebaskan diri dan fikiran kita dari belenggu ciptaan manusia ini, barulah kita akan mengenal Fitrah Allah keatas diri kita dan bangkit membina kekuatan Iman dari sekarang kerana kita adalah teladan kepada generasi selepas kita yang mana mereka ini bakal bersatu dengan kepimpinan Manhaj Ubuddiyah (Al-Mahdi) untuk melawan tipu daya Dajjal.

Pada saya Malaysia telah di monitor oleh Singapura yang lebih kecil dan India yang lebih besar kerana keduanya adalah sekutu rapat kepada Amerika dan Israel. Kedua negara ini sangat mendiskriminasi penganut2 Islam dinegara mereka.

Pengkalan Zionis di Kawasan Timur
Bagi saya Malaysia sedang dihancurkan secara perlahan-lahan bukan melalui peperangan tetapi dibutakan mata kerohanianya.

Kita diasak dengan kefasikkan(hiburan), minda bawah sedar anak2 kita dirangsang secara seksual, Makhluk asing didoktrinkan sebagai penyelamat manusia, amalan Khurafat menjadi tontonan setiap channel Tv, Majlis2 yang tidak mengingati Allah begitu banyak bersiaran secara langsung menghimpunkan seberapa ramai manusia yang sudi dilalaikan secara "on Air" akan melahirkan kelompok manusia yang tipis kerohaniannya.

Adakah semua ini terjadi secara kebetulan?

Tidak!!!Malahan ia telah dirancang lebih lama oleh Sir Henry Gurney, org yang berjaya membantu membentuk Negara Israel dan kemudian dihantar ke Tanah Melayu, apa perlunya Amerika dan Israel membazirkan peluru dan minyak jet pejuangnya di sini sedangkan kepentingan mereka bertaburan dibumi Malaysia ini.

Henry Gurney
Jika kita enggan menerima kenyataan ini bermakna kita belum bebas sepenuhnya dari Doktrin Tata Baru Dunia (NWO).

Melihatkan kepada segala macam kerosakkan yang berlaku pada hari ini, umat Islam seharusnya membuka hati dan fikiran untuk mencari jalan keluar. Mohon kepada Allah supaya hati kita dibuka untuk melihat dan menerima kebenaran dicelah-celah kekalutan,harubiru, hiruk pikuk umat diwaktu ini. Fitrah semulajadi boleh dirosakkan tapi boleh dipulihkan semua jika hati diserah kembali kepada Tuhan.

sujud dan syukur kepada Pencipta
Fitrah yang rosak akan menafikan kebenaran walau terpampang didepan mata, hati yang sudah keras tidak lagi sensitive atau merasa terancam dengan program kemaksiatan. Sebab itu Tuhan datangkan gempa bumi dan tsunami untuk melembutkan hati manusia. Kerosakan berlaku pada segenap sudut kehidupan manusia, aqidah ibadah akhlak, di tahap yang amat kronik.

rempit
Sudah sampai masanya bagi Allah mendatangkan pemimpin penyelamat untuk umat manusia diakhir zaman ini. Umat Islam sepatutnya bersyukur kerana telah mendapat khabar gembira tentang kedatangan Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim. Mereka adalah tokoh kepimpinan umat Islam di alaf ini yang bertaraf Mujaddid, Mujtahid, ulama ul amilin, warisatul anbiya’, Rasul lil rasul . Dalam pandangan sufi mereka adalah mursyid, sohibuzzaman, wali Allah, sultanul auliya'.

Tuhan menjadikan setiap sesuatu ada pasangannya, ada gandingannya, ada saingannya. Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim dibekalkan dengan karamah dan bantuan ghaib untuk berhadapan dengan pihak Dajjal dan konco-konconya yang mengusai sihir dan diberi istidraj. Hakikatnya Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim sudahpun berperanan. Kedua dua pihak yang berlawanan ini sebenarnya amat mengenali antara satu sama lain.
tegak kembali panji-panji tauhid
Sudah banyak kajian ahli pemikir yang mengandaikan “kemunculan” Imam Mahdi dan Putera Bani Tamim adalah dari Nusantara. Kepimpinan mereka akan mengembalikan kegemilangan dan kesatuan alam Melayu, bani Jawi, kaum Mala. Ertinya mereka ada dikalangan kita. Malangnya kita tidak dapat mengenali mereka dengan mudah kerana minda kita sudah dikawal (mind control).

Semua jalan-jalan untuk umat Islam berhubung dengan mereka sudah ditutup, disekat, dikelirukan, dinafikan. Cara hidup dan berfikir tajaan NWO sudah sebati dalam diri kita hatta dalam mempelajari dan memahami ilmu Islam itu sendiri pun adalah dalam ruang lingkup yang telah disusun, dikawal dan dirancang oleh mereka.

Illuminati merahsiakan kewujudan perhubungan antara mereka dengan iblis sejak sekian lama malah menanamkan kepercayaan kepada umat manusia bahawa iblis tidak wujud. Sekaligus supaya manusia tidak mempercayai kewujudan Tuhan, Malaikat, Rasul dan alam ghaib. Mereka menjalankan usaha-usaha merosakkan Agama Tauhid sebelum ini dan menggunakan modus operandi yang sama terhadap Islam.

Illiminati berusaha melemahkan kerohanian Islam
Mereka menyusup masuk ke dalam kalangan penganut Islam dan institusi Agama Islam melakukan usaha mengolah ,mengubah, menyelewengkan dari dalam. Percubaan demi percubaan dibuat oleh kaum Yahudi dengan mengunakan kepakaran yang mereka ada bermula sejak dari zaman Rasulullah SAW lagi..Selepas mengalami kekalahan dalam perang salib, Pusat-pusat Orientalis ditubuhkan dan agen-agennya dihantar ke seluruh dunia dengan menyamar menjadi ulama . Mereka tidak boleh mengubah Al Quran tetapi mereka menterjemahkan kitab kitab muktabar, mengubah keasliannya, memadamkan juzuk-juzuk tertentu agar umat islam tidak tahu “rahsia kekuatan mereka”.

Illuminati merahsiakan kekuatan
Antaranya, sebahagian besar umat Islam pada hari ini sudah tidak boleh menerima malah tidak percaya bahawa, bagi mereka yang bertaqwa boleh berhubung dengan alam ghaib yakni dengan roh Rasulullah - Nur Muhammad SAW dan para sahabat serta rijalullghaib dan juga mendapat pimpinan dari roh baginda SAW. Suatu ketika dulu kita pernah disajikan dengan kisah- kisah bantuan ghaib kepada pejuang mujahiddin yang amat menjaga urusan dengan Tuhan sewaktu melawan Komunis Russia (USSR). Banyak lagi kisah-kisah seumpama itu yang (sangat) memberi kesan dan meniupkan semangat dan harapan kepada umat Islam. Ini adalah pembelaan secara langsung dari Tuhan.
Mujahideen Afghanistan
Memandangkan gerakan musuh tidak pernah berhenti mencari dan mengesan Imam Mahdi, sudah tentu beliau tidak akan menonjolkan diri sebelum tiba masanya tetapi mewakilkan kepada Putera Bani Tamim untuk membuat segala persiapan awal. “Kumpulan-kumpulan yang memegang bara api” yang berada di sekitar Timur Tengah dan Khurasan akan bergabung dibawah kepimpinan Imam Mahdi. Bara api ini akan menyala dan membakar musuh-musuh manakala cahayanya menerangi seluruh alam.

Cahaya Islam Bergerlapan
Selama ini Tuhan telah mengizinkan segala macam kelebihan (yakni kuasa, pangkat , sihir, harta, kekuatan tentera, ekonomi, teknologi) kepada pasukan Iblis, Syaitan, Dajjal, Iluminati, Yahudi, Freemason dan konco-konconya. Melalui kelebihan ini, mereka bermaharajalela, membuat kezaliman, mencatur dunia sekehendaknya, menurut hawa nafsu sepuas puasnya. Semua ini untuk menguji keimanan hamba-hambaNya yang ikhlas. Tuhan menguji manusia mengikut tahap keimanan masing-masing Maha Suci Allah dari bersifat zalim .Manusialah yang menzalimi diri mereka sendiri. Walaupun sudah diberi peringatan, adakah manusia akan kembali kepada Allah?

Kumpulan Rahsia Dajjal
Tidak lama lagi pasukan (Dajjal) ini akan bertemu “empat mata” dengan pasukan “lawan’ yang dikirim oleh Tuhan . “Lawan” yang memiliki kelebihan tak tertanding “super power” yang selama ini hanya berperanan secara rahsia “dibalik tabir” dan akan muncul untuk selamatkan seluruh umat manusia supaya dapat kembali kepada Tuhan yang Esa. Inilah Pasukan Rasululah SAW diterajui oleh Imam Mahdi, Nabi Isa a.s, Putera Bani Tamim dan para wali Allah. Perang besar WW3 akan meletus di akhir zaman sebelum penutup kisah dunia ini. menuju Mahsyar dan Hari Pengadilan. Semoga kita terpilih dan tergolong dalam pasukan Allah ini. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment