Tuesday, April 2, 2013

siapakah dinasti Merovingian

Betul apa yang dikata oleh Pengkaji Konspirasi terkenal Harun Yahya, ada satu komplot misteri yg tersembunyi merancang dan memerintah dunia. Saya telah menemui satu carta genealogi yang terperinci keturunan dan rangkaian keturunan yang menjadi sangat relevan kepada pembaca utk mengetahui keturunan organisasi Rahsia Terbesar ini yang dikenali sebagai Dinasti Merovingian.

Rupa-rupanya keturunan mereka yg memainkan peranan utama dalam agenda memajukan dlm kawalan global bermula sejak beribu-ribu tahun dahulu.
Carta ini adalah pengesahan yang menakjubkan bahawa keturunan yang sama telah meluaskan kuasa mereka keluar dari Timur Tengah dalam dunia kuno sehingga mengawal planet pada hari ini, tepat seperti yang diperincikan dalam carta Rahsia Terbesar ini.





Bagi pembaca, Rahsia Terbesar berikut akan membuktikan kesahihan yg menarik untuk diketahui tentang Dinasti Merovingian:

Keturunan dan cabang ini bermula dari barisan firaun Mesir purba, termasuk Rameses II (1295-1228 SM), yang dianggap sebagai firaun terbesar.

                                                                          Ramses II
Rameses II adalah seperti arkitek yg menguasai negara itu (sacred geometry-geometry suci) dan namanya boleh didapati di hampir setiap makam purba. Lombong emas Nubia menjadikan beliau kaya-raya di luar imaginasi. Keturunan ini juga termasuk kacukan ruang angkasa manusia yang memerintah Sumer, Babylon, Greece, Troy dan sehingga yg memerintah dunia hari ini.

Salah satu pautan biasa dalam keturunan ini adalah Philip Macedonia (382-336BC), yang berkahwin dgn Olympias, dan anak mereka adalah Alexander the Great (356-323BC), seorang yang kejam yang menjajah Greece, Parsi, Syria, Phoenicia, Mesir , Babylon,bekas tanah Sumer, dan seluruh India sebelum Alexander mati di Babylon pada usia 33 tahun.

Semasa pemerintahannya di Mesir beliau mengasaskan bandar Alexandria, salah satu pusat terbesar bagi pengetahuan esoterik dunia kuno (Perpustakaan Diraja Alexandria). Alexander telah diajar oleh ahli falsafah Yunani, Aristotle dan seterusnya oleh Plato dan Socrates.
Keturunan utama ini diturunkan melalui Mesir yang paling terkenal ratu, Cleopatra (60-30BC), yang berkahwin dengan Maharaja Rom iaitu Julius Caesar, dan melahirkan anak lelakinya Ptolemy XIV yg memerintah bersama dgn ibunya Cleopatra.
Cleopatra juga melahirkan anak kembar bersama kekasihnya Mark Anthony, kemudiannya bersambung sendiri keturunan yg bercambah itu:-
  • Keturunan ini juga menyambung kepada Herod the Great, "Herodes" dan terus kepada ahli keluarga Piso Rom yg mencipta Injil dan mitos yang dipanggil Yesus.
  • Keturunan yang sama termasuk Constantine the Great, Maharaja Rom yang pada 325AD, berpaling ke agama Kristian.
  • Raja Ferdinand dari Sepanyol dan Ratu Isabella dari Castile, penaja utama pelayar Christopher Columbus yang telah menghasut dan meracun Inquisition Sepanyol(Penyiasat Sepanyol) (pada thn 1478-1834) di mana orang ramai telah diseksa dan dibakar pada kayu pancang yg telah membantah dan mempersoalkan tentang asas sebenar agama nenek moyang mereka.
Lebih daripada itu, versi baru yang paling digunakan dalam Bible telah ditugaskan dan ditaja oleh untaian(rangkaian) lain dalam keturunan yang sama iaitu King James 1 England.
Hanya kebetulan, tiada apa yang perlu dirisaukan! Keturunan James, menurut sumber genealogi yang disenaraikan di bawah, boleh dikesan kembali pd tahun1550 SM dan seterusnya dan termasuk keturunan firaun Mesir yang ramai, termasuk Rameses II.
Keturunan berpindah ke Perancis dan Eropah Utara melalui Franks dan Meroveus atau Merovee, yang memberikan namanya kepada keturunan Merovingian, dan ia terus dengan seluruh puak-puak keturunan Merovingian seperti Clovis dan Dagoberts yang menyambung ke dalam masyarakat rahsia elit, Priory Sion dan Rennes-le-Chateau "misteri" di Languedoc Perancis Selatan. Banyak buku telah ditulis baru-baru ini yang mendakwa bahawa Merovingian adalah keturunan "Isa".
Satu gejeja tua yg terletak di daerah terpencil di Rennes-le-Chateau dikatakan kumpulan Knight Templar telah menyembunyikan harta-harta yg dicuri dari Baitulmuqadis sebelum Perang Salib.
Beberapa penulis ini telah hanya silap, yang lain telah secara terang-terangan berusaha untuk mengelirukan dan mengaburkan mata umum. Keturunan Merovingian adalah keturunan yg tiada kaitan dengan Nabi Isa a.s, yang direka oleh keluarga yang lebih awal dalam keturunan Pisos yang sama. Nabi Isa tiada keturunan sebenarnya, mereka hanya menipu.
                          The Diana of Versailles, a 2nd-century Roman version in the Greek tradition of iconography
Keturunan Merovingian adalah penyembah Moon Goddess (Roman mythology)dalam agama mitologi Rom, tuhan Diana (bermaksud "syurga" atau "Abadi"). Tuhan Diana disembah dalam agama Rom kuno dan dihormati di Rom Neopaganism dan Stregheria. Dianic Wicca, satu bentuk sebahagian besarnya amalan feminis. Seperti kita menonton filem Conan The Barbarian, di mana penganut fahaman Roman Mythology di amalkan dan upcara ritual berdarah untuk Tuhan Diana masa pengakhiran filem itu.

Sebegitu ramai dalam keturunan Merovingian hingga ke hari ini mereka mengasaskan bandar Paris. Bekas Puteri Diana telah dibunuh di terowong Pont d'Alma (makna "jambatan atau laluan") di mana tapak biara Moon Goddess berasal(tapak kuil Dewi Bulan") pada OGOS 31, 1997. Sebagai Rahsia Terbesar, Windsors, satu lagi keturunan Merovingian, adalah komplot yg terlibat dalam perancangan pembunuhan (Puteri Diana bersama Dodi Al-Fayed) ritual itu di tapak bekas kuil Dewi Bulan. Seperti upcara ritual berdarah untuk di sembahkan kepada Dewi Bulan.
Dari keturunan Merovingian, sambungan keturunan ini termasuk: Charlemagne (742-814), yang memerintah sebagai Maharaja Di Barat ( Emperor of the West ) dalam Empayar Rom Suci ( Holy Rom Empire ) aliran raja-raja Perancis, termasuk Robert II, Philip Ist, II dan III, dan Louis Ist, II, VI, VII, VIII, VIIII, XIII, IX, XV, dan XVI adalah dari rangkaian keturunan yg sama.

Perkahwin terakhir Marie Antoinette dari salah silah keturunan yang sama ini dan kedua-dua telah dihukum mati semasa Revolusi Perancis. Tetapi mereka menghasilkan anak iaitu Daniel Payseur, yang dijelaskan, telah dibawa ke Amerika Syarikat di mana beliau dibesarkan dan menjadi kuasa rahsia di sebalik empayar Morgan dan Carnegie dan sejumlah besar memiliki hartanah, perbankan, dan pegangan perindustrian di Amerika Syarikat.

Keturunan ini juga terus berhubung kait kepada keluarga  de Medici yang menyumbang utk Christopher Columbus dan melahirkan anak bernama Catherine de Medici, Ratu Perancis yang meninggal dunia pada 1589 dan doktornya adalah Nostradamus: Ia termasuk Rene d'Anjou, Duke of Lorraine, dan House of Lorraine yang bekerja utk Nostradamus dan Christopher Columbus.

Saudara keturunan  de Medici dan House of Lorraine, Ratu Isabella dari Castile dan Raja Ferdinand dari Sepanyol, juga penaja utama Columbus apabila mereka "menemui" Amerika sebagai 'Tanah Baru'.

Keturunan ini juga termasuk:
  1. Habsburg, keluarga yang paling berkuasa di Eropah di bawah Holy Roman Empire
  2. Geoffrey Plantagenet dan Plantagenet royal dynasty di England
  3. King John, yang menandatangani Magna Carta
  4. Raja Henry Ist, II, dan III, yang amat dekat kepada Knights Templar, seperti Raja John
  5. Mary Stuart dan Dinasti Stuart, termasuk King James Ist England, penaja versi King James Bible
  6. King George Ist, II, dan III
  7. Edward Ist, II, dan III, Ratu Victoria
  8. Edward VII
  9. George V dan VI
  10. Ratu Elizabeth II
  11. Putera Charles dan keturunan lain Elizabeth, Anne, Andrew dan Edward
  12. Putera William dan Harry dari "perkahwinan" Charles dan Puteri Diana
  13. Presiden Amerika Syarikat, George Washington, John Adams, John Quincy Adams, Thomas Jefferson, Franklin Delano Roosevelt, George Bush, semua dinamakan dalam carta keturunan yang sama ini.
  14. ia telah disambung seterusnya pada tahun 2000, AS presiden pilihan spt George W. Bush Jr, dan adiknya, Jeb Bush iaitu Gabenor di Florida dan Barrack Obama yg diakui salah silah keturunan ini termasuk artis Hollywood tersohor Madonna dan Anjelina Jolie. Dan diakui oleh Bush sendiri tentang keturunan  dalam satu kenyataannya dulu.( Lihat klip video di bawah ).
Malah jika anda amati dlm penyelidikan genealogi ini anda akan temui SEMUA presiden adalah dari keturunan ini.
Sumber genealogi, seperti New England Historical Genealogical Society dan Burkes Peerage, telah menunjukkan bahawa 33 daripada 42 presiden Amerika Syarikat termasuk Bill Clinton berkaitan dengan Charlemagne dan 19 orang lagi berkaitan dgn Raja Edward III England, kedua-dua mereka dari keturunan salah silah Merovingian ini.
Seorang jurucakap Burkes Peerage, Bible Diraja dan keturunan bangsawan yang berpangkalan di London, telah berkata bahawa setiap pilihan raya presiden sejak dan termasuk George Washington pada tahun 1789 telah dimenangi oleh calon-calon dengan gen yang paling dekat dgn diraja. Sekarang kita boleh lihat bagaimana dan mengapa. Presiden Amerika Syarikat yang tidak dipilih oleh undi, atau mereka telah dipilih oleh darah keturunan Merovingian ini.
Ini keturunan yang sama juga termasuk:
  1. Kunci keluarga Scotland seperti Lords of Galloway dan Comyns.
  2. Marie-Louise Austria, yang berkahwin dengan Napoleon Bonaparte.
  3. Kaiser Wilhelm II, raja Jerman pada masa Perang Dunia Pertama.
  4. Maximilian, Habsburg maharaja Mexico, yang meninggal dunia pada tahun 1867
  5. Keturunan ini menghubungkan ke setiap keluarga diraja yang masih hidup di seluruh Eropah, termasuk Raja Juan Carlos dari Sepanyol,raja Belanda, Sweden, dan Denmark adalah keturunan sama.
Dan ini hanyalah SATU daripada keturunan TERLAKNAT itu dari BEBERAPA cabang itu.
Terdapat lain-lain yang menghubungkan dengan nama-nama dan merangkumi tempoh yang sama dan di luar beribu-ribu tahun  dahulu SEBELUM MASEHI. Pokok keluarga terperinci di atas boleh didapati di:
Descent of GEORGE W. BUSH
from
ARRIUS C. PISO &
The Pharaohs of The XVIIth Dynasty
(THE "NEW KINGDOM")
from DavidIcke Website

THE FOLLOWING CHART TRACES THE DESCENT OF THE AMERICAN PRESIDENTS. 'GEORGE HERBERT WALKER BUSH' AND 'FRANKLIN DELANO ROOSEVELT' FROM 'PHILIP OF MACEDONIA' ( CIRCA 350 B.C.E. ).  DEMONSTRATING DIRECT DESCENT FROM THE MAIN CORE OF 'INNER-CIRCLE' FAMILIES.

                                  PHILIP OF MACEDONIA
                                M. OLYMPIAS & PHILINNA
                   _________________|_________________
                   |                                                                     |
LAGOS (THE RABBIT)                           ALEXANDER THE GREAT
M. CONCUBINE?                                     M. ROXANNA & STATIRA
                   |
PTOLEMY SOTER 1
M. BERENICE
                   |
PTOLEMY PHILADELPHUS 2
M. ARSINOE
M. CONCUBINE?
                   |
PTOLEMY EUERGETES 3
M. BERENICE
                   |
PTOLEMY PHILOPATER 4
M. ARSINOE 3
                   |
PTOLEMY EPIPHANES 5
M. CLEOPATRA 1
                   |
PTOLEMY PHYSICON 7
M. CLEOPATRA 2
M. CLEOPATRA 3
                   |
PTOLEMY LATHYRUS 8
M. CLEOPATRA 4
                   |
PTOLEMY AULETES 11
M. EUPATRIA (DAUGHTER OF MITHERIDATES)
                   _________________|_________________
                   |                                                                     |
ARSINOE                                                     CLEOPATRA 7 (THE CLEOPATRA)
M. MENNEUS                                             M. JULIUS CAESAR
                   |                                                  N. MARK ANTONY
PTOLEMY BAR MENNEUS
M. CONCUBINE?
M. ALEXANDRIA REGENT
                   |
MARIAMNE 1
M. KING HEROD (THE GREAT)
                   |
ARISTOBULUS
M. BERENICE
                   |
MARIAMNE (ARRIA THE ELDER)
M. T. FLAVIUS SABINUS 2
                   |
MARIAMNE (CAECINA ARRIA THE YOUNGER)
M. SILLIUS DOMITIUS
M. GAIUS CALPERNIUS PISO
M. LUCIUS CALPERNIUS PISO

***************
MARIAMNE (CAECINA ARRIA THE YOUNGER)
M. GAIUS CALPERNIUS (CAESONINUS) PISO
                   |
ARRIUS (ANTONINUS) CALPERNIUS PISO (JOSEPHUS)
M. BOIONIA PROCILLA SERVILIA
                   |
POMPEIA PLOTINA CLAUDIA PHOEBE PISA
M. CORELIUS RUFUS
M. TRAJAN (THE EMPEROR)
                   |
DOMITIA LUCILLA 2
M. JULIANUS CALPERNIUS PISO
                   |
MARCUS AURELIUS (THE EMPEROR)
M. FAUSTINA 2
                   |
CRISPUS COMMODUS
M. BRUTTIA CRISPINA
                   |
CLAUDIA CRISPINA
M. EUTROPIUS
                   |
CLOVIS CONSTANTIUS 1 (CLORUS)
M. THEODORA
M. ST. HELENA
                   _________________|_________________
                   |                                                                     |
EMPORER CONSTANTINE 1 (THE GREAT)     CONSTANTINA
M. LICINIUS
                   |
LICINIANUS
M. CONCUBINE?
                   |
VALENTINIAN 1
M. JUSTINA
                   |
VALENTINA JUSTINA
M. THEODOSIUS MAGNUS 1
                   |
'ARCHADIUS' CLAUDIUS CLAUDIANUS
M. EUDOXIA
M. SIEGSE
                   |
MEROVECH MEROVEE (THE YOUNG)
M. CONCUBINE?
                   |
CHIDERICH CLAUDIOS 1
M. ANDOVERA
                   |
CLOVIS 1
M. EVOCHILDE
M. CLOTHILDE

CLOVIS 1 (d. 511 C.E.)
M. EVOCHILDE
M. CLOTHILDA
                   |
CHLOTHAR 1
M. RADEGUNDA
                   |
CHILPERIC 1
M. GALSWITHA
M. FREDEGONDE
                   |
CHLOTHAR 2
M. ( 3 WIVES )
                   |
DAGOBERT 1
M. ( 5 WIVES )
                   |
SIGISBERT 3
M. IMMACHILDE
                   |
DAGOBERT 2
M. MATHILDE
M. GISELLE DE RAZES
                   |
SIGISBERT 4
M. MAGDALA
                   |
SIGISBERT 5
M. CONCUBINE?
                   |
BERA 3
M. OLBA
                   |
GUILLAUME
M. ( 2 WIVES )
                   |
BERA 4
M. ROMILLE
                   |
ARGILA
M. REVERGE
                   |
BERA 5
M. CONCUBINE?
                   |
HILDERIC 1
M. CONCUBINE?
                   |
SIGISBERT 6 ('PRINCE URSUS')
M. ROTILDE

SIGISBERT 6 ('PRINCE URSUS')
M. ROTILDE
                   |
GUILLAUME 2
M. IDOINE
                   |
GUILLAUME 3
M. CONCUBINE?
                   |
ARNAUD
M. CONCUBINE?
                   |
BERA 6
M. CONCUBINE?
                   |
SIGISBERT 7
M. CONCUBINE?
                   |
HUGUES 1
M. ANNA
                   |
JEAN (JOHN) 1
M. ISABEL
                   |
HUGUES
M. AGNES
                   |
EUSTACHE 1
M. MAHAUDE DE LOUVAIN
                   |
EUSTACHE 2
M. IDE DE ARDENNES
                   |
BALDWIN 2
M. CONCUBINE?
                   |
MELISENDE
M. FULK 5 OF ANJOU
                   |
GEOFFREY PLANTAGENET (THE FAIR) OF ANJOU
M. MATILDA
                   |
HENRY 2 (KING OF ENGLAND)
M. ALIX DE PORHOET
M. ELEANOR OF AQUITAINE
                   |
JOHN (c. 1199-1216) *
M. ISABELLA OF ANGOULEME

JOHN (SON OF HENRY 2, c. 1199-1216) *
M. ISABELLA OF ANGOULEME
                   |
HENRY 3
M. ELEANOR OF PROVENCE
                   |
EDWARD 1 (c. 1290)
M. MARGARET OF FRANCE & ELEANOR OF CASTILE
                   _________________|_________________
                   |                                                                     |
ELIZABTH                                                            EDWARD 2 (c. 1307-1327)
M. FERGUS, LORD OF GALLOWAY                    M.
                   |
UCHTRED OF GALLOWAY
M. GUNNILDE OF DUNBAR (DES. ETHELRED 2, d.1016)
                   |
ROLAND, LORD OF GALLOWAY
M. ELENA DE MORVILLE
                   |
ALAN, LORD OF GALLOWAY
M. DAUGHTER OF HUGH DE LACY, EARL OF ULSTER
                   |
HELEN OF GALLOWAY
M. ROGER DE QUINCY (DES. HENRY 1, FR.,d.1060)
                   |
ELIZABETH DE QUINCY
M. ALEXANDER COMYN, 2ND EARL OF BUCHAN
                   |
ELIZABETH COMYN
M. GILBERT DE UMFREVILLE
                   |
ROBERT DE UMFREVILLE
M. LUCY DE KYME
                   |
ELIZABETH DE UMFREVILLE
M. GILBERT DE BOROGHDON
                   |
ELEANOR DE BOROGHDON
M. HENRY TALBOYS
                   |
WALTER TALBOYS
M. MARGRET TALBOYS
M. JOAN TALBOYS = ANDREW LUTTRELL
                   |
SIR JOHN TALBOYS
M. AGNES COKEFIELD
M. HAWISE LUTTRELL = SIR GODFREY HILTON
                   |
JOHN TALBOYS
M. KATHRINE CIBTHORPE
                   |
MARGARET TALBOYS *
M. JOHN AYSCOUGH *

MARGARET TALBOYS *
M. JOHN AYSCOUGH *
                   |
ELIZABETH AYSCOUGH
M. WILLIAM BOOTH
                   |
JOHN BOOTH
M. ANNE THIMBLEBY
                   |
ELEANOR BOOTH
M. EDWARD HAMBY
                   |
WILLIAM HAMBY
M. MARGARET BLEWETT
                   |
ROBERT HAMBY
M. ELIZABETH ARNOLD
                   |
CATHERINE HAMBY OF MASS.
M. EDWARD HUTCHINSON
                   |
ELISHA HUTCHINSON
M. HANNAH HAWKINS (1)
M. ELIZABETH CLARKE (2)
                   _________________|_________________
                   |                                                                     |
EDWARD HUTCHINSON                      HANNAH HUTCHINSON
M. LYDIA FOSTER                                 M. JOHN RUCK
                   |                                                              |
ELIZABETH HUTCHINSON                  HANNAH RUCK
M. NATHANIEL ROBBINS                    M. THEOPHILUS LILLIE
                   |                                                              |
EDWARD H. ROBBINS                           JOHN LILLIE
M. ELIZABETH MURRAY                      M. ABIGAIL BRECK
                   |                                                              |
ANNE JEAN ROBBINS                            ANNA LILLIE
M. JOSEPH LYMAN 3                              M. SAMUEL HOWARD
                   |                                                              |
CATHERINE ROBBINS LYMAN          HARRIET HOWARD
M. WARREN DELANO JR.                     M. SAMUEL PRESCOTT PHILLIPS FAY
                   |                                                              |
SARA DELANO                                        SAMUEL HOWARD FAY
M. JAMES ROOSEVELT                         M. SUSAN SHELLMAN
                   |                                                              |
FRANKLIN DELANO ROOSEVELT     HARRIET ELEANOR FAY
M. ANNA ELEANOR ROOSEVELT      M. JAMES SMITH BUSH
                                                                                 |
                                                                   SAMUEL PRESCOTT BUSH
                                                                   M. FLORA SHELDON
                                                                                 |
                                                                   PRESCOTT SHELDON BUSH *
                                                                   M. DOROTHY WALKER *
                                                                                 |
                                                                   GEORGE HERBERT WALKER BUSH
                                                                   M. BARBARA PIERCE

THUS COMPLETES THE FAMILY CHART TRACING TWO U.S. PRESIDENTS' DESCENT FROM PHILIP OF MACEDONIA, CIRCA 360 B.C.E.

No comments:

Post a Comment