Thursday, September 15, 2011

ILMU HITAM MUZIK

Dewasa kini terdapat banyak alat (mekanisme) yang digunakan untuk mengekalkan SISTEM DAJJAL telah diguna pakai oleh juak-juak yang mendokong fahaman Illuminati. Dalam klip video pada kali ini, kita akan membincangkan tentang sebuah mekanisme yang paling berkesan yang dikenali sebagai “The Indoctrination of The Masses Through The Media” atau dengan bahasa mudah iaitu pengaruh lagu-lagu melalui Media. Anologinya, penyampaian WARTA BERITA yang memaparkan banyak MESEJ yang jelas ditujukan kepada kita saban hari.

Selain daripada berita, mesej-mesej lain yang mempengaruhi kehidupan seharian kita tanpa kita sedari ia memainkan peranan penting membentuk MINDA kita ialah lagu-lagu, iklaneka, wayang, kartun dan rancangan tv. Semua ini terkandung di dalam metode yang digunakan oleh juak-juak Dajjal yang dipanggil “Undoctrinating Message”. Kebiasaannya mesej ini akan disampaikan oleh selebriti-selebriti secara perlahan-lahan samada mereka sedar atau di bawah sedar dalam lagu-lagu, tarian, talk show dan rancangan tv. Ini kerana mereka merupakan IDOLA kepada pengikut atau peminatnya untuk mencontohinya berdasarkan kepada konsep “Idols for Followers”. Oleh itu, apa yang perlu dilakukan oleh juak-juak Dajjal adalah mengawal selebriti-selebriti ini dan industri yang terlibat. Natijahnya mereka akan memperolehi satu mekanisme yang ampuh dan berkesan untuk menguasai minda pengikutnya secara total.

Senario ini telah berlaku sejak tahun 60′an lagi melalui pendekatan “Idol Worship of The Past” iaitu penyembahan idola terdahulu seperti Firaun, Horus dan Ra atau “Idol Worship of Today” melalui penyembahan idola masa kini seperti selebriti, iklaneka dan filem. Hashemfilms menerangkan bahawa terdapat 2 tahap berbeza berkaitan penerimaan MESEJ kepada penonton umum yang tidak sedar (unaware audience) samada melalui mesej yang disampaikan amat jelas atau mesej yang mempunyai makna yang lebih mendalam di sebalik produksi media yang dimiliki atau dikawal oleh juak-juak Dajjal.

Manipulasi Lagu

Bolehkah mesej-mesej Illuminati diaplikasikan di dalam lagu? Sudah tentu BOLEH! Terdapat sesetengah lagu cinta nampaknya seperti ditujukan kepada kekasih. Tetapi apabila dikaji dan diteliti, lagu tersebut diabadikan kepada Dajjal secara terus tanpa disedari oleh kita. Marilah kita meneliti 2 lirik lagu iaitu “I’m A Slave 4 U” yang dinyanyikan oleh Britney Spears dan lagu “Frozen” pula dinyanyikan oleh Madonna.

Britney Spears Ikon Remaja

I’m A Slave 4 U

I know I may be young, but I’ve got feelings too.
And I need to do what I feel like doing.
So let me go and just listen.

All you people look at me like I’m a little girl.
Well did you ever think it be okay for me to step into this world.

Always saying little girl don’t step into the club.
Well I’m just tryin’ to find out why cause dancing’s what I love.

Chorus :

Get it get it, get it get it (WHOOOA)
Get it get it, get it get it (WHOOOOOA)(Do you like it)
Get it get it, get it get it (OOOHHHH)(This feels good)

I know I may come off quiet, I may come off shy.
But I feel like talking, feel like dancing when I see this guy.

What’s practical is logical. What the hell, who cares?
All I know is I’m so happy when you’re dancing there.

I’m a slave for you. I cannot hold it; I cannot control it.
I’m a slave for you. I won’t deny it; I’m not trying to hide it.

Baby, don’t you wanna, dance upon me,
(I just wanna dance next to you)
To another time and place.
Baby, don’t you wanna, dance upon me,
(Are you ready)
Leaving behind my name, my age.
(Lets go)

Versi Bahasa Malaysia

Aku tahu aku mungkin muda, tetapi aku punya perasaan juga,
Dan aku perlu lakukan apa yang aku rasa perlu lakukan,
Oleh itu, izinkan aku pergi dan hanya mendengar,

Semua orang yang melihat aku seperti aku gadis kecil,
Jadi adakah kau pernah terfikir ia baik bagi aku untuk melangkah ke dalam dunia ini,

Sentiasa mengatakan gadis kecil tidak boleh melangkah ke dalam kelab,
Aku hanya mencuba untuk mengetahui apa menyebabkan aku suka menari,

Chorus:

Dapatkannya, ia mendapat (WHOOOA)
Dapatkannya, ia mendapat (WHOOOOOA) (Adakah kau suka)
Dapatkannya, ia mendapat (OOOHHHH) (merasa baik)

Aku tahu aku boleh tidak tenang, aku boleh tidak malu,
Tetapi aku rasa seperti bercakap, berasa seperti menari apabila aku melihat lelaki ini,

Apa yang praktikal ialah logik. Apa hal, siapa peduli?
Apa yang aku tahu adalah aku begitu gembira apabila kau menari di sana,

Aku seorang hamba untuk kau. Aku tidak boleh tahan; aku tidak dapat mengawal.
Aku seorang hamba untuk kau. Aku tidak menafikan; Aku tidak cuba untuk menyembunyikan.

Baby, tidakkah kau mahu menari dengan ku,
(Aku hanya mahu menari di sebelah kau)
Pada masa dan tempat lain,
Baby, tidakkah mahu, menari dengan ku,
(Adakah kau bersedia)
Meninggalkan nama aku, umur ku,
(Mari kita pergi)

Madonna Duta Kabbalah Moden

Frozen

You only see what your eyes want to see,
How can life be what you want it to be,
You’re frozen,
When your heart’s not open,

You’re so consumed with how much you get,
You waste your time with hate and regret,
You’re broken,
When your heart’s not open,

Chorus:

Ommmmmm, if I could melt your heart,
Ommmmmm, we’d never be apart,
Ommmmmm, give yourself to me,
Ommmmmm, you hold the key,

Now there’s no point in placing the blame,
And you should know I suffer the same,
If I lose you,
My heart will be broken,

Love is a bird, she needs to fly,
Let all the hurt inside of you die,
You’re frozen,
When your heart’s not open,

Versi Bahasa Malaysia

Kau hanya melihat apa yang mata kau mahu melihat,
Bagaimana hidup boleh menjadi apa yang kau mahu,
Kau sedang beku,
Apabila hati kau tidak terbuka,
Kau mengimpikan berapa banyak kau dapat,
Kau membuang masa kau dengan benci dan menyesal,
Kau sedang dipecahkan,
Apabila hati kau tidak terbuka,

Chorus:

Ommmmmm, jika aku boleh mencairkan hati kamu,
Ommmmmm, kita tidak mahu menjadi sebahagiannya,
Ommmmmm, berilah diri kamu kepada ku,
Ommmmmm, kau memegang kunci,

Sekarang tidak ada tempat dalam meletakkan kesalahan,
Dan kau harus tahu aku menderita sama,
Jika aku kehilangan kamu,
Hati aku akan hancur,

Cinta adalah burung, dia perlu terbang,

Biar semua kelukaan dalaman mati,
Kau sedang beku,
Apabila hati kau tidak terbuka,

Kadangkala dengan penampilan beberapa penyayi tertentu, mesej yang disampaikan adalah betul-betul berunsurkan kesyaitanan (SATANIC ONE) yang ditujukan kepada kita dari Dajjal dan juak-juaknya. Oleh itu, janganlah meletakkan terlalu banyak usaha dalam mencari makna-makna ini. Jikalau ia ada di situ, ia patut jelas kelihatan tetapi JELAS hanya kepada penonton yang sedar (Aware Viewer).

Saksikanlah klip video ini yang mendedahkan manipulasi lagu oleh juak-juak Dajjal melalui selebriti terkenal untuk menyerang minda dan jati diri kita agar lalai dan alpa dengan tanggungjawab sebagai khalifah di muka bumi ini.



No comments:

Post a Comment