Monday, February 20, 2012

Salam satu Malaysia. Baru je habis mengajar. Ada masa terluang sikit, so ingat nak mengarut2 jap kat ruang lepak maya aku nih. Okay, berbalik pada mot

Salam satu Malaysia. Baru je habis mengajar. Ada masa terluang sikit, so ingat nak mengarut2 jap kat ruang lepak maya aku nih. Okay, berbalik pada motif asal pembunuhan ni. Eh, motif asal penulisan ni... Aku ni salah seorang kipas susah mati komik dragon ball. Yeah, dragon ball z... Budak zaman sekarang tak layan dah benda2 gini.

wallpaper dragon ball
Time tu komik tu bleh kata mahal la jugak. Ye lah, skolah rendah nak kena beli buku tu tiap2 bulan, mana mampu. Bapak aku pun naik pelik kenapa aku minat sangat komik rambut pacak2 tu. Hehe

wallpaper dragon ball
Act, aku tak mengikuti sangat pun perkembangan citer tu dari mula. Aku start kumpul buku tu pun di pertenganhan cerita. Goku dah besar time tu. Mungkin ramai yang meminati Son Goku. Tapi bukan aku... Aku lebih minat Bezita. Sebab bezita ni ganas dan penuh dengan dendam. Bukan aku tak minat langsung Goku... Minat jugak, Cuma lebih pada watak Bezita.

wallpaper dragon ball
Kalau nak review watak jahat pulak, aku lebih suka Dabura, The King Of Hell... Aku suka tengok badan dia yang ketul2 tu. Dah la warna pink. Hehe... Tapi ramai yang lebih meminati cell dan fliza. Tak kurang juga yang sukakan majin.

wallpaper dragon ball
Okeh, kat bawah ni aku senaraikan watak2 dalam komik dragon ball... Klik untuk besarkan gambar k...

wallpaper dragon ball
wallpaper dragon ball
wallpaper dragon ball
wallpaper dragon ball

No comments:

Post a Comment