Sunday, February 26, 2012

CERAHKAN KEGELAPAN

Pengenalan

Sebelum kita membicarakan siri pendedahan Dajjal pada kali ini, eloklah kiranya kita menyingkap sebuah hadis Nabi Muhammad S.A.W yang diriwayatkan oleh Utsman bin Abi Waqqas r.a yang bermaksud demikian :

“…Bersama Dajjal akan ada 70,000 orang dan di antara mereka akan mengenakan mahkota. Kebanyakan dari mereka yang bersamanya adalah orang Yahudi dan para wanita. Kemudian, dia akan pergi ke negeri di sampingnya. Dan akan terbahagi kepada tiga kelompok; satu kelompok akan tinggal di Asy-Syam dan melihat apa yang dia lakukan, satu kelompok akan pergi ke orang-orang Badui dan satu kelompok lagi akan pergi ke negeri yang ada di samping mereka iaitu bahagian barat Syam…”

Berdasarkan kepada mukadimah hadis di atas, kita diingatkan untuk mengambil langkah berhati-hati dan berwaspada terhadap kemunculan Dajjal di sekitar kita samada ianya di dalam bentuk fizikal, mental atau spiritual.

Muzik - Ritual Moden Pemujaan Dajjal

Album Madonna – Frozen

Di dalam Siri Pendedahan Dajjal – Bahagian 11 (Ilmu Muzik Hitam) yang lalu, saya ada menyentuh tentang sihir muzik yang digunapakai oleh juak-juak Dajjal dalam melalai dan melemahkan pemikiran manusia. Dalam artikel kali ini pula, saya akan membuat kupasan berkaitan isu hiburan yang menjadi senjata ampuh golongan Dajjal dalam menguasai industri hiburan dan komunikasi. Inginkan kepastian? Cuba kita amati klip video lagu “Frozen” yang dinyanyikan oleh Madonna di dalam album “Ray of Light” (Sinar Cahaya), nescaya kita akan mendengar Madonna menyanyikan lagu “Frozen” secara “double meaning”. Ini terbukti melalui pengucapan lirik “hmmmmmm” tidak disebut dengan jelas. Tetapi sebaliknya beliau memuji tuhan hindu (chanting the hindu idol god) melalui pengucapan “Omm”.

Persoalannya sekarang kenapa Madonna seorang berbangsa Yahudi berfahaman Kabbalah (Jewish Kaballist) memuji dan menyanyikan nama seorang tuhan hindu? Jawabnya, beliau mengetahui bahawa tuhan yang disembah oleh Kabbalah dan Hinduisme adalah tuhan yang sama. Mereka berasal dari ritul dan mitos yang sama dan telah dikitar semula serta dipuja sejak beberapa kurun yang lalu.

Artis Illuminati

Simbolik hujan turun dipayungi oleh Rihana

Umum mengetahui peranan besar yang dibawa oleh artis di dalam mempengaruhi gaya hidup dan corak pemikiran masyarakat. Jesteru itu, tidak hairanlah jika nama bintang seperti Madonna, Britney Spears, Christina Aguilera, Rihana, Lady Gaga dan Jay-Z menjadi Artis Illuminati yang mendendangkan irama dan lagu berunsurkan SATANIC atau AGENDA Illuminati. Kebanyakan penyanyi-penyanyi terkenal dari barat adalah alat bagi Illuminati dan Dajjal. Ini kerana mereka sebenarnya bukanlah seorang penyanyi yang kritis dan kreatif. Mereka tidak menulis lirik lagu mereka sendiri atau memilih lagu-lagu mengikut kehendak mereka. Sebaliknya mereka hanya menjadi penyampai lagu yang bertindak mengikut arahan.

Memandangkan Illuminati telah mengawal industri ini maka secara tidak langsung ia telah mengawal kebanyakan lagu-lagu popular dan sekaligus membantu mereka dalam menyebarkan AGENDA DAJJAL dengan lebih berkesan. Sekilas pandang kita dapat mengenali sebahagian daripada artis sahaja yang mempunyai tone suara yang merdu. Kebanyakannya suara tidak sedap pun dan bersepah ke laut. Mereka hanya menjadi PENCACAI atau BONEKA yang bertindak sebagai agen katalis untuk mempengaruhi kita dengan trend dan gaya hidup terkini. (They act as puppets indoctrinating us with the latest trends and life style).

Sesetengah artis ini tidak memahami langsung agenda besar Illuminati yang sedang dijalankan. Namum begitu, terdapat juga di kalangan artis yang memahami dan menghayatinya dengan baik seperti Jay-Z dan Rihana dalam lirik lagu “Umbrella“.

Versi Bahasa Inggeris – Umbrella

When the sun shines, we ll shine together
Told you I’ll be here forever
Said I’ll always be a friend
Took an oath, I’ma stick it out till the end


Now that it’s raining more than ever
Know that we’ll still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella

Versi Bahasa Malaysia – Payung

Apabila matahari bersinar, kita akan bersinar bersama-sama
Memberitahu anda saya akan berada di sini selama-lamanya
Katakan saya akan sentiasa menjadi teman
Mengangkat sumpah, saya akan bersatu hingga ke akhir


Kini bahawa ia hujan, lebih daripada biasa
Tahu bahawa kita masih akan mempunyai antara satu sama lain
Anda boleh berdiri di bawah payung saya
Anda boleh berdiri di bawah payung saya

Ra-Horakhty dewa gabungan Horus dan Ra digambarkan sebagai seorang lelaki helang berkepala memakai cakera matahari di atas kepalanya

Perkataan When the sun shines, we ll shine together” merujuk kepada sun kepada Dewa Ra. Manakala perkataan “we ll shine together” membawa maksud keunggulan ketika bergabungnya Dewa Ra dan Horus (Tuhan Matahari) menjadi satu jiwa di mana ia dikenali sebagai Ra-Horakty. Kepercayaan ini telah menjadi asas pokok kepada ajaran Freemason dengan mengakui bahawa Dajjal sebagai Mesiah.

Jika dilihat kepada lirik lagu seterusnya Said I’ll always be a friend, Took an oath, I’ma stick it out till the end” , kita akan memahami bahawa mereka akan menjadi teman setia dan bersumpah akan selalu bersatu tanpa berpisah sampai akhir. Lirik lagu ini secara simbolik menyampai mesej yang tersirat bahawa Rihana telah bersumpah setia kepada Dajjal di mana judul lagu ”Umbrella” menguatkan lagi watak Dajjal yang mencurahkan hujan dalam bentuk segitiga bertukar kepada bentuk payung seperti di dalam klip video lagunya.

Pembunuhan Karektor

Awas kepada Artis Illuminati yang bertindak melawan agenda besar Dajjal

‘Character Assasination’ atau pembunuhan karektor seseorang sudah lama digunapakai oleh manusia, malah sejak zaman Nabi Muhammad S.A.W. Pembunuhan Karektor secara ringkasnya adalah untuk menjatuhkan imej, sejarah atau keperibadian seseorang demi mencapai tujuan menukar pandangan baik kepada jahat terhadap orang tersebut. Begitulah nasib yang akan menimpa kepada mana-mana artis yang cuba lari dari Agenda Illuminati seperti Micheal Jackson, Bob Marley dan John Lennon yang cuba menjadi seorang penyanyi yang berjaya melalui lagu-lagu berteraskan kepada isu-isu semasa atau kemanusian sejagat. Mereka akan dijadikan sasaran (marked) oleh juak-juak Dajjal melalui tindakan berikut:

Mereka akan menjatuhkan imej atau maruah di depan orang awam seperti Micheal Jackson

  • Micheal Jackson yang telah berubah pendirian untuk keluar dari kelompok elite Artis Illuminati setelah beliau dikhabarkan memeluk agama Islam. Menurut akhbar British, The Sun, Jacko Jackson, nama yang terkenal telah mengucap dua kalimah syahadat di rumah kawannya Steve Porcaro iaitu seorang komposer di Los Angeles yang dihadiri oleh penyanyi terkenal, Yosef Islam – dahulunya dikenali sebagai Cat Stevens sebelum memeluk Islam. Nama Jacko telah berubah menjadi Mikaeel iaitu nama salah satu malaikat dalam Islam. Akibat tindakan beliau yang didapati melawan arus perdana Illuminati, Micheal Jackson telah dituduh dengan pelbagai kesalahan jenayah “pedhopilia” dan tindakan muflis yang dituntut oleh bank. Semua ini bertujuan untuk menjatuhkan imej dan popularitinya di kaca mata peminatnya. Pada 25 Jun 2009, beliau telah meninggal dunia akibat pengambilan ubat berlebihan yang diberikan oleh dokter peribadinya.

Micheal Jackson dalam kenangan

Mereka akan membunuh jika ia memerlukan tindakan penghapusan seperti Bob Marley

  • Robert Nesta Marley atau Bob Marley terkenal dengan lirik dan melodi berkonsepkan “Reggae” dan “Ska” yang berasal dari Jamaica. Beliau banyak menyumbangkan lagu-lagu yang mengalakkan pendamaian, menolak amalan perkauman dan kebencian sesama manusia. Lagu-lagunya dialunkan secara “folk” sambil mempromosikan tema kasih sayang ke dalam kehidupan seharian. Sayangnya, beliau meninggal dunia pada 11 Mei 1981 di usia muda (36 tahun) akibat kanser di hospital Miami, Amerika Syarikat. Kematiannya diselubungi misteri kerana beliau meninggal dunia semasa sedang berjogging di Central Park, New York AS akibat sesak nafas.

Bob Marley pejuang kemanusiaan melalui melodi Reggae

Di antara petikan bait-bait lirik lagu ” Could you be loved” yang dinyanyikan oleh Bob Marley banyak menyentuh kritikan terhadap suasana sosial dan kehidupan masyarakat;

Versi Bahasa Inggeris – Could You Be Loved

Could you be loved and be loved?

Could you be loved and be loved?

Don’t let them fool ya,

Or even try to school ya! Oh, no!

We’ve got a mind of our own,

So go to hell if what you’re thinking is not right!

Love would never leave us alone,

A-yin the darkness there must come out to light.

Could you be loved and be loved?

Could you be loved, wo now! – and be loved?

(The road of life is rocky and you may stumble too,

So while you point your fingers someone else is judging you)

Love your brotherman!

(Could you be – could you be – could you be loved?

Could you be – could you be loved?

Could you be – could you be – could you be loved?

Could you be – could you be loved?)

Don’t let them change ya, oh! –

Or even rearrange ya! Oh, no!

We’ve got a life to live.

They say: only – only –

Only the fittest of the fittest shall survive –

Stay alive! Eh!

Versi Bahasa Malaysia – Anda Boleh Disayangi

Anda boleh disayangi dan dicintai?

Anda boleh disayangi dan dicintai?

Jangan biarkan mereka memperbodoh ya,

Atau biarkan mereka mendidik kamu! Oh, tidak!

Kami telah mendapat fikiran kita sendiri,

Oleh itu, pergi ke neraka jika anda berfikir tidak betul!

Cinta tidak akan meninggalkan kita bersendirian,

A-yin kegelapan mesti datang kepada cahaya.

Anda boleh disayangi dan dicintai?

Anda boleh disayangi, wo sekarang! – Dan disayangi?

(Jalan hidup berbatu dan anda boleh tersandung juga,

Jadi semasa anda menuding jari anda orang lain adalah penilaian anda)

Sayangi saudara anda!

(Bolehkah anda – anda boleh – anda boleh disayangi?

Anda boleh – anda boleh disayangi?

Bolehkah anda – anda boleh – anda boleh disayangi?

Anda boleh – anda boleh sayangi)?

Jangan biarkan mereka mengubah kamu ya, oh! –

Atau pun menyusun semula diri kamu ya! Oh, tidak!

Kami telah mendapat kehidupan untuk hidup.

Mereka berkata: hanya – hanya –

Hanya yang paling kuat yang paling kuat hendaklah hidup –

Terus hidup! Eh!

Kesimpulan

Secara dasarnya, Artis Illuminati merupakan alat perkakas kepada Dajjal atau lebih tepat lagi layak digelar BONEKA yang menjadi ikon kepada masyarakat. Mereka digunapakai untuk menjajah minda dan jiwa manusia untuk lalai dan alpa dengan NIKMAT DUNIA. Mereka bersahabat dengan penyanyi yang berkiblatkan Dajjal dan memerangi penyanyi yang memperjuangkan keamanan sejagat. Mereka tidak mahu irama dan lagu berbentuk nasihat, sebaliknya cinta dan suka lagu berunsurkan maksiat. Oleh itu, marilah sahabatku semua. Kita SEBARKAN mesej ini kepada semua golongan masyarakat agar kita tidak terpengaruh dengan dakyah-dakyah atau doktrin sesat yang cuba dipelopori oleh golongan yang bersekongkol dengan Dajjal di negara kita.

Saksikanlah klip video ini yang memaparkan usaha juak-juak Dajjal yang cuba mempromosikan DOKTRIN yang menyesatkan.

No comments:

Post a Comment