Monday, August 23, 2010

Seks Menyimpang - Luar Tabii

Disini dihuraikan beberapa kaedah amalan seks menyimpang di kalangan Manusia


Seks sebenarnya adalah suatu yang baik jika dilakukan dengan betul mengikut syariat dan hukum.
Ia bertujuan untuk mengeratkan kasih sayang suami isteri, seterusnya untuk mendapatkan zuriat untuk meneruskan kehidupan mansuia sejagat.

Namun terdapat segelintir manusia yang 'aneh' dan 'pelek' dimana mereka tersangat ingin melakukan seks diluar batasan manusia normal. Dalam istilah perubatan dikatakan 'seks Menyimpang' atau seks diLuar tabii'

Kalau sekali-sekala ingin mencuba, itu dianggap sebagai normal, tetapi kalau sudah menjadi kebiasaan, ia sudah 'abnormal' lagi.

Kebiasaan orang-orang yang mengamalkan seks cara salah ini tergulong dari manusia yang sadist, sedih, pilu, kecewa, pemabuk, zalim, bengis, egois, tidal mempunyai moral yang tinggi, yang yang berpoya-poya, suka pada night club, disko dan sebagainya.

Namun masih ada segelintir manusia yang pasif tetapi suka mengamalkan seks menyimpang seperti pondan atau maknyah dan sebagainya. Biasanya mereka dari golongan ini suka pada homeoseks, berasmara dan menghisap zakar dan sebagainya.

Untuk mengenali Seks Menyimpang disini,saya huraikan beberapa jenis yang diketahui:-

Onani, Mastbasi

Onani atau mastubasi, juga dikenali sebagai melacap, sama ada menggunakan tangan, geselan dengan bantal, kain, paha atau gesel-gesel dikelintik (clitoris) dikalangan remaja perempuan adalah dianggap normal dari sudut kesihatan.
Ianya akan menjadi keburukan, bila onani ini sudah menjadi melampau hingga terpaksa melakukannya setiap hari dan boleh menjejaskan kesihatan baik fisikal dan mental.

Tidak ada satu manusia lelaki yang normal yang tidak melalukan onani dalam hidupnya. Kalau ada manusia lekai yang menyatakan mereka tidak pernah melakukan onani, mereka adalah pembohong besar.

Jika anda melakukan onani janganlah melampau kerana akibat dari onani melampau anda akan menghadapi antaranya , kemungkinan:

1. Daya ingat menjadi lemah
2. Sendi-sendi berbunyi
3. Tuboh badan menjadi sentiasa keletihan.
4. Anda akan menjadi selalu mengantuk
5. Tidur menjadi berlebihan
6. Banyak khayalan
7. Bimbang akan terjebak dengan perzinaan

Bila terjebak dengan penzinaan / rogol, anda berisiko akan menghadapi:

1. Terkena jangiktan gonorrhoea atau siflis
2. Terkena AIDS atau HIV, Herpes Genitalis
3. Jail atau dipenjara

Fikirlah baik-baik sebelum melakukan sesuatu yang merugikan.

Jika anda ingin rawatan dan kaunseling, sila jumpa Prof Dr Nik Omar bila-bila masa sahaja sama ada di KL atau di Pasir Mas.


Homeoseks

Seks dikalangan lelaki sama lelaki, kebiasaanya mereka melakukan seks dengan cara memasukkan zakar ke dubur. Lelaki jenis ini jika berkahwin sekali pun, mereka tetap akan melakukan seks dengan isteri melalui dubur.
Seks beginilah puncanya penyakit AIDS atau HIV

Lesbian

Lesbian dikalangan remaja melayu tidak begitu serius. Ia berlaku dikalangan anak-anak remaja perempuan yang tinggal diasrama atau di kilang-kilang.
Biasanya kumpulan perempuan ini tidak sukakan lelaki, maka mereka beraleh melakukan cumbuan-cumbuan dikalangan sesama mereka. Satu orang bertindak sebagai lelaki dan satu orang bertindak sebagai perempuan.
Ada yang teruk hingga sanggup membeli zakar plastik dan menusukkan kefaraj temannya.
Cara ini boleh merusakkan dara anda !

Scoptophilia

Ini sejenis manusia yang suka dan seronok melihat orang lain bersetuboh. Jangan terkejut mendapati manusia ini suka melihat isterinya atau anaknya sendiri disetubohi oleh orang lain.
Mudah-mudahan tidak ada golongan ini dalam masyarakat Melayu.

Voyeirisme

Orang yang suka mengintip perempuan mandi telanjang melalui mana-mana lubang yang terdapat dirumah mereka. Ada yang sanggup tidur satu malam diatas bumbung hanya sekadar melihat suami-isteri bersetuboh. Sambil mengintai, mereka juga turut melakukan onani.
Hal ini biasa berlaku dikalangan anak-anak kampong.
Mungkin - normal ! Wallahuallam.

Podophilia

Lelaki yang sukakan seks dengan kanak-kanak dan sanggup merogol anak atau cucunya sendiri. Mereka ini tidak berminat kepada orang dewasa

Bestially

Orang yang suka melakukan seks dengan haiwan atau binatang peliharaan seperti ayam, itek, lembu, kambing, anjing dan kadang-kadang dengan ular.
Anak-anak dikampong selalu mencari ayam atau kambing untuk melakukan seks jenis ini.

Fetishisme

Lelaki yang suka menyimpan dan mengumnpul barang-barang perempaun seperti coli, seluar dalam, rambut, tuala dan sebagainya.

Nyamphomania

Perempuan yang kuat nafsu seks, tidak puas satu lelaki. Mereka akan melakukan seks dengan banyak lelaki.

Satyriasis

Lelaki yang kuat nafsu dan suka melakukan seks dengan banyak perempuan.

Necrophilia

Orang yang melkukan seks dengan mayat

Incest

Melakukan seks dengan keluarga terdekat seperti ibu, adik, kakak, bapa.

Zoophilia

Orang yang suka melihat haiwan melakukan seks

Molested

Percubaan melakukan seks secara paksa sama ada raba-raba punggong atau buah dada atau mengambil kesempatan sewaktu melakukan pemeriksaan kesihatan.

Trollisme

Lelaki yang suka melihat perempuannya disetubuhi oleh orang lain

Wifeswapping

Orang yang suka menggangu isteri dan suka lakukan seks pada isteri orang. Juga mereka suka bertukar-tukar isteri untuk seks.

Exhibitionisme

Orang yang suka melihat perempuan berjalan khusunya bahagian punggong sehingga menimbulkan keghairahan.

No comments:

Post a Comment